Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Buttelina skrev 2011-03-25 17:52:19 följande:
    åhh vad trist. vilken suit var det? vilken säljare? sånt är sååååå trist. blö
    Får man länka?
    Lillasyster är här <3
  • RååSa BuBBlan
    SmillaMilla skrev 2011-03-25 17:54:11 följande:
    Nej fy vad trist.

Jag skall inte handla på lääääänge nu  
    så jäkla irriterad!! Jag tar absolut ett neg av henne bara jag får ge ett alltså!! Grymt besviken på den här affären!
    Lillasyster är här <3
  • RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2011-03-25 17:58:42 följande:
    nämen usch det var ju verkligen en felaktig beskrivning har d mailat henne?
    Japp!! Får se om och vad hon svarar!
    SmillaMilla skrev 2011-03-25 17:58:45 följande:
    Men vad konstigt! Personer har ju massa possitiva omdömen. 
    Mmm.. Kändes safe att handla men ska numer kolla mer på de NEG en person har än de positiva.. Usch så besviken jag är!!
    Lillasyster är här <3
  • RååSa BuBBlan
    Duntoffla skrev 2011-03-25 18:24:38 följande:
    Vad tråkigt ! Maila henne tycker jag. Schysstare än att sätta neg direkt. Hon har ju många bra omdömen men några dåliga också ser jag där skicket inte stämt
    Å absolut! Jag mailade direkt när jag fick den, hon har svarat nu och jag får skicka den åter. Då är jag nöjd och no hard feelings liksom..

Men har varit med om så många som inte velat lösa saken att man lessnat!
    Lillasyster är här <3
  • RååSa BuBBlan
    LitenBlomma skrev 2011-03-25 19:54:36 följande:
    Hon är så snäll, äter och sover hela dagarna och inatt sov hon hela natten. När hon bara ligger i vagnen och sover hinner jag ge de andra barnen uppmärksamhet, vilket behövs.
    Å va avis jag blir! Min är ett nattmonster   För henne är det morgon typ kl 03-03.30 och då ska vi upp Obestämd Jag är såååå sjukt trött av att inte få sova nångång!
    Lillasyster är här <3
  • RååSa BuBBlan

Ängeln!! Helt seriöst!! Det som hänt dig är ju för fasiken helt GALET!! Hur F A N kan dom stänga av dig ETT ÅR??? Du har ju tom ok omdömen.. Finns ju dom som ligger SJUKT mycket lägre i omdömes poäng Skrikandes

Lillasyster är här <3
  • RååSa BuBBlan
    ängeln83 skrev 2011-04-14 13:13:55 följande:
    Ja jag blev minst sagt vansinnig när jag fick mailet, trodde först det var ett dåligt skämt men tydligen inte Tycker absolut inte jag misskött mej så mycket att "förtjänar" detta. Ok om dom var så hårda mot alla men när man kikar runt så finns det ju aktiva med bra mycket värre omdömen/betyg än mej.
    Nä det har du verkligen INTE!!! Jag hade blivit helt totalt galet arg om det va mig dom gjorde så emot, ta och ta tag i dom som VERKLIGEN samlar negativa istället liksom, nä fy tusan!! Skriver GÄRNA på en protest lista mot detta!! Fy sjutton alltså va dåligt av Tradera!! SkrikandesSkrikandes
    Lillasyster är här <3
  • RååSa BuBBlan
    ängeln83 skrev 2011-04-14 13:22:14 följande:
    Sitter och funderar på om jag ska gå vidare med detta på nåt vis, men hur?!
    Det som stör mej mest är ju att det finns såååå många som har en mängd negativa och är kvar, ok om dom kastat ut alla men att kasta ut mej före dom? Gaaaah vad jag är AAAAAAAARG!
    Ja vill du protestera så är jag med direkt!! jag är så less på Tradera att jag inte bryr mig om dom stänger av mig!! Svindyra, inkonsekventa med köpare som kräver mailsvar på 2 sek, leverans INNAN man fått pengarna och som tror att man köper en NY molo tröja för 5 kronor Skrikandes  Och även om man mailar snällt och förklarar att man har febriga små barn och inte kan ta sig till posten IDAG så ger dom en dåligt på leveransen... *less*
    Lillasyster är här <3
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17