Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Någon som har sett en lurv i stl 140 på rea? Till Anton.

• SmillaMilla
    solouniko skrev 2011-01-09 17:04:13 följande:
    Hoppas era bebis kikar ut snart ni som är nära BF och dessutom går på övertid Baby Jag kommer DÖ om jag måste gå över den här gången, Milla kom bara en vecka innan vilket ju är rätt lagom så går jag längre än v39 nu så räknar jag det som övertid

Oj vad jag fyndar! Har äntligen fått fatt på pärlplatteknappis, sländknappis, aquaflowerknappis, daisy och staden knappis Min sommar är gjord Och 10 leggings i 92 räknade jag att vi redan hade och jag som inte ens börjat samla ännu. Men det är verkligen en heeelt ny värld med jr 92 Hjärta Är man skadad eller skadad Drömmer
    Åhhhh vart handlar du? GRATTIS!!!
  • SmillaMilla

Tjejer!

Molo salgen på våren, när har den varit innan? Visst är det i början av april? Jag är helt GALEN, men skulle gärna vilja fira min 30 års dag där

• SmillaMilla
    solouniko skrev 2011-01-09 17:22:57 följande:
    Ja jag är överlycklig Har inte tid att köpa nyheter för jag har fullt med att fynda gamla godingar På FB handlar jag, FAN vilket bra ställe! Hjärta Handlade ju lite av dig nyss med
    ha ha ja där är det bra! Köpte en ejsikkelej klänning av liljan i dag och är suuupernöjd! Gahhh vad fin den kommer bli på Svea. Så bra att du handlar, behöver bli av med mer...
  • SmillaMilla
    Busbellan skrev 2011-01-09 17:27:37 följande:
    Inte det minsta galen
    Oj vad jag känner mig gammal nu, du har altså inte ens fyllt 30 än
    Hah ha inte skall du känna din gamal!!! Snaaart blir jag också 30. Hjälp!

Fösköker övertala sambon till att det är det jag vill göra när jag fyller Han tycker att jag är galen, men det blir nog som jag vill
    solouniko skrev 2011-01-09 17:29:24 följande:
    Kan väl inte finnas nått bättre ställe att fira på?
    maugu skrev 2011-01-09 17:26:07 följande:
    Hej!
    Nu har jag härmat Butte med grön kikikid klänning och leopardleggings..så fint!! Hittade på LLM.
    Blir många paket när jag kommer hem nästa vecka Som julafton..
    Låter helt underbart Skulle gärna vela ha den gröna men vill ha 98, tycker 92orna är väl så precis och vi har ju två redan i den storleken ObestämdJa, men nu får jag ge mig själv lite köpstopp tror jag minsann tills jag fått ut lite fler auktioner. Måste ju ha någon liten nyhet också iallafall
    Nä men eller hur
  • SmillaMilla
    Busbellan skrev 2011-01-09 17:31:48 följande:
    Jag måste med ha ut lite på fb eller t
    Men det får vänta till tors-fre nån gång då det är lite lugnare här hemma.
    Nu väntar tre heldagar i skolan igen, kommer bli tufft att få upp alla imorgon
    Ja helt galet kommer det att bli i morgon. Barnen har nu sedan innan jul vaknat vid tio på morgonen. I morgon skall de upp 07.
  • SmillaMilla
    nettan1016 skrev 2011-01-09 19:49:26 följande:
    Tror det blir perfekt. Evelina har 104 nu och den sitter bra, men inte så mycket växtmån. Hon är nog också ca 100 nu. Vi har använt dessa regnoveraller i tre säsonger och jag är supernöjd. Samuel har det tvådelade setet och det funkar precis lika bra.
    Du  har gjort ett bra köp .
    Japp jag vet. Har haft dem till barnen innan också. De är verligen superbra. Mina barn krälar ju verkligen i snöslasket.
  • SmillaMilla
    Zvartaliljan skrev 2011-01-10 14:50:07 följande:
    Åhhh tror ni det blir en trådbebis idag???? Jag tror det kommer en Arnold ikväll Solig
    Men åhhh vad spännande! Hoppas att det blir en liten bubbel bebis också.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17