Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Buttelina skrev 2010-04-10 18:25:04 följande:
    kan inte du bli mina barns moster också
    Åkej

ha ha ha..
    Undrans vad jag får i julklapp i år?
  • RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2010-04-10 18:27:06 följande:
    haha bra. tjena syrran har du hoppat nått på sistone?? ser dig inte här så ofta *saknar*
    Ha ha ha ja syrran! När kommer ni och hälar på då?

Jo då jag har hoppat en del men inte fotat eländet än

Jag har haft rätt mycket att göra faktikt, FÖR mycket men jag försöker kika in då och då
  • RååSa BuBBlan
    Mawe123 skrev 2010-04-10 18:35:02 följande:
    här är jag så himla less på blöjbyte, vägrade sätta på blöja i morse vilket inte resulterade i pink på pottan utan det blev pink på mattan istället, suck.Hur gör man?3 år i sommar och totalt ointresserad av pottan.
    Vi är ju 3 och ett halvt snart  och först NU har hon börjat säga till ordentligt att hon vill kissa så nu till våren sommaren ska vi sluta med blöjeländet.

Det kommer.. En vacker dag så bara funkar det
  • RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2010-04-10 18:40:28 följande:
    så klart att du har hoppat ja jag sitter här istället för att plugga känns inte lönt inför denna tentan för jag kommer kugga ändå. barnen har varit hemma från dagis i snart 2veckor liksom  mycket man kan plugga då..
    Åfkårs   always hopping likom

Å har dom varit dåliga småttisarna? Såg att lillebror varit lite hängig..

Vann du dalmatin tröjan förresten? {#lang_emotions_dreamer}
  • RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2010-04-10 18:49:39 följande:
    ja feber i 9 dagar hade lillebror.. efter 7 dagar visade det sig att det var öroninflammation. isabel har haft feber och jag med . nää jag tyckte den blev för dyr.. vill inte ge över 150 för en som var använd mer än 10ggr (mailade med säljaren)
    Men då tackars lillebror, öronen som gör sååå ont Hoppas ni får vara frika ett tag nu framöver!!

Aha.. Synd, fina fina tröjan. Vad lutade den på?
  • RååSa BuBBlan

Tjenixen

Idag har vi haft nästan sommarvärme, varit ute och grejat i trädgården hela dagen nästan, puh! Bubblis har fått en ny kompis, grannen Emma är bäst i världen just nu.. eller Emmas mamma är nog snäppet bättre faktiskt  " å ja kommer saaakna Emmas mamma hon e asrolig "

Hon är inte blyg av sig den Bubblan inte, snackat bävrar med den mamman i en timme, "jag älsar såna bävror dom e fett söta" {#lang_emotions_dreamer}

• RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2010-04-12 18:50:52 följande:
     det märks på den lilla damen att hon har storasyskon här har också varit sjukt fint väder. vi var ute i 3 timmar och jag har bränt mig lite i huvudet . i och för sig söööker solen alltid upp mitt huvve men ändå
    Jo du.. Hon låter som en liten mini tonåring

Du som har så mycket hår, hur kan solen hitta hövvet ditt? {#lang_emotions_dreamer}
  • RååSa BuBBlan

Hej tjejer

Hur har ni det? Här har det varit fullt upp, haft sååå fint väder hela veckan, 15 grader i skuggan om mest, myyyys!! {#lang_emotions_sunny}  Har varit ute från morgon till kväll och pysslat i trädgården *underbart*

Hoppas det nåt? {#lang_emotions_dreamer}

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17