Inlägg från: Greksmurfen |Visa alla inlägg
  • Greksmurfen
    lillronya skrev 2010-04-10 09:35:58 följande:
    Hahahaha  det där är SÅ kul!!
    JO verkligen... de som hade fin fin utställning med sina FINA RENRASIGA kaniner så blev det en totlat mix efteråt hahaha
    mamma till Maximilian född 081028
  • Greksmurfen
    Zvartaliljan skrev 2010-04-10 09:51:02 följande:
    hihi jag är på!! Måste alltid gå minst 2 dagar Blir ingen mässa för mig, pallar inte köra hela vägen. Har inte hunnit varva ner efter förra helgen än.
    trodde nästan det=), tar suiten när vi träffas är ju ingen panik=)...
    tror att pop fått leverans nu.. hmm kanske ska kolla om det kommit in=P..

ja salg e ju måste å man blir ju alltid sugen på å åka 2 ggr=P om man skulle missat ngt=P....
  • Greksmurfen
    Buttelina skrev 2010-04-10 18:48:07 följande:
    ja lillebror brydde sig inte men han tröttnade nog på mitt tjat sen blev han skitstolt över all beröm och belöningarna han fick när han kissade på pottan de första gångerna att han själv VILLE fortsätta. isabel slutade med blöja vid 18 månader och lillebror var 2år o en månad tror jag.. funkade på båda mina i alla fall, men så klart är barn olika.
    hmmm oj då... kanske skulle frsöka få maxen tott till sommaren då;)...
     han fyller två sista okt.... men han har ju använt pottan sen han var 7mån :P.... senast idag nr 2=P.. det lasset hade vatt lägage i blöjan kan ja säga ...
  • Greksmurfen
    JsN skrev 2010-04-10 19:01:12 följande:
    Pytte har också alltid suttit på pottan och vet precis vad man gör där. Hen från 21-30 månader hade vi inte en enda bajsblöja (hemma, på dagis bajsade hen lika ofta i blöjan som på pottan) och några veckor före hen fyllde två var hen i princip torr. Men tydligen inte tillräckligt torr att gå tillbaka till dagis så det gick åt fanders. Sedan ett par månader bajsar hen i blöjan hemma också. Sen går det jättebra vissa dagar när vi är lediga och hen själv har valt att ha småbyxor istället för blöja. Då går vi på toaletten. (Eller om man åker tåg eller är iväg och berättar att det blir svårt att byta bajsblöjor, då säger hen till...) Så hen vet och kan, men har kommit på att det är något hen själv bestämmer över. Det är väl bara att vänta ut, eller bestämma att blöjorna är slut (så det blir väl att ta både natt och dag samtidigt...)
    jo dagis kan verkligen sabba =S... maxen bajsade typ bara på pottan å gör så när vi är hemma, men det blir mkt mkt sällan p ådagsi trots att vi sagt till=(... de anser vella att han e för liten =(...lite synd tycker ja..

bra att hon förstår =), duktig pytte=)... e ju ett steg i rätt riktning
    Mawe123 skrev 2010-04-10 19:17:49 följande:
    Gläds lite åt att det är fler än vi som kämpar i uppförsbacke Tänk så skönt det blir sen att slippa kånka hem paketen med blöjor från ICA. Jag ska beställa stora ark med fina klistermärken nu och försöka muta mig till lite pottsittning  blir det då något resultat så spelar pottan en trudelutt och sonen får välja ett klistermärke att klsitra på sitt bord i sitt rum. Hoppas det ska göra att han förstår att detta är faktiskt ett ganska lockande alternativ till blöjpinkning och framförallt, bajsning -usch för bajsiga blöjor.
    håller med dej usch för bajsaiga blöjor =S, å speciellt läckande sådana =P.. haha
  • Greksmurfen
    1 och 1 är 3 skrev 2010-04-10 19:34:20 följande:
    Gokväll tjejer! Ligger i soffan med laptopen i knät, fortf dynderförkyld... Skickade mannen till grannen för lite öldrickande, han blir lite rastlös av att jag inte orkar någonting... Skulle vilja shoppa nåt fint men kan inte sätta fingret på VAD... längtar ju såå efter salg!!
    kolla på fejjan =P...
  • Greksmurfen

sådär nu så fick man ut lite till på fejjan =P....

nu e det  dax för körslaget växjö storasyster har korrigerat dansen ..=).... go växjö =P..

• Greksmurfen
    Busbellan skrev 2010-04-10 20:38:06 följande:
    Hej hej!! Ser att ni diskuterar blöjfritt. Ella har ju varit torr nästan ett år nu, men de senaste månaderna har det verkligen gått uselt. Hon kissar aldrig ner sig helt, men några droppar i trosorna kommer det nästan varje gång innan hon får för sig att gå på toaletten. Vet inte vad jag ska göra längre, hon har liksom inte tid att gå på toa. Och just nu är allt så upp och ner här hemma så jag känner att jag inte har det tålamodet jag skulle behöva utan blir irriterad på henne när hon aldrig kan gå på toaletten innan det är för sent. Har försökt det mesta. Påminna jämt, gå regelbundet, muta mm mm men inget funkar. Vad ska man göra??? Bajsar gör hon dock aldrig i byxorna
    hmm jobbigt=S... tro dock det växer bort....tids nog men jobbigt e det juh..
    tro det blir en runda till kosta outlet imorn=P...... tro de fått in nya pop nu ska ringa på morgonen innan dock=P... behöver massa jamasar til maxen det e verkligen akut nu=S.. han äger 3 jamasar å dem är på gränsen....
  • Greksmurfen
    SmillaMilla skrev 2010-04-10 20:50:23 följande:
    God kväll! Händer det något skojsigt här?
    rätt dött hehehe=P.....hittas det på, på ön då?? =)
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17