• JsN

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Stormis skrev 2010-04-07 21:23:27 följande:
    Trafikskolelärardottern rättar: "byter hjul" Gissar jag iaf eftersom de flesta gör det .Var bara tvungen eftersom min pappa mobbar mig för samma uttryck varje år, he he.Har inte fixat min biljett heller, men enl Smultron så skriver man ut en pdf så du kanske ska fixa det på jobbet. Annars kan jag fixa det, bara säg till.
    Jaja, byter hjul, däcken sitter ju fast på fälgen. Har precis betalt biljetten, skriver ut den på jobbet imorgon.
    lillronya skrev 2010-04-07 21:23:54 följande:
    Ja typ.Jag vek upp med dubbla uppvik och drog åt de så mycket jag kunde i midjan och ändå var de tokstora. Isf hoppas jag att anoraken är fin i färgen så att jag kan sno den av dej.
    Ouch. *vill ha anoracken* (Du har nog bättre koll än mig på om det kommer att funka)
  • JsN
    ängeln83 skrev 2010-04-07 21:54:10 följande:
    TYYYYYYYYYYYYYST Den är MIN!
    Tänk på att de är små i storlekarna, eller min är iaf
  • JsN
    Smultronhjärta skrev 2010-04-07 21:56:35 följande:
    Ahh OK- bluuunda nu alla Japp -det är den!
    Jo, pytte tror jag har 98/104 i sin utan att den är jättestor (hen är 86,5 cm)
  • JsN

Smultron och Stormis! När är det avfärd imorgon? Kommer ni hit?

• JsN
    h80 skrev 2010-04-09 19:15:24 följande:
    Behöver tips. Mormor vill köpa en vårjacka till dottern (1½). Men de hon har hittat är inte så fina, så nu vill hon ha tips. Jag kommer inte på nån. Lurvar har vi redan ett helt gäng, så det ska det inte vara. Nån som vet nån fin?
    MAT-anorack?

Lillronya, pyttes kom idag och den funkar. Den är JÄTTEFIN! *bild kommer*
  • JsN
    Smultronhjärta skrev 2010-04-09 20:26:59 följande:
    Det blev en del Det blev två par NS i baggy XL denim,rosa svettis,lila mössa,svart mössa och rosa mössa.Kameleontmössa och isolerande vattenflaska till Max,Vincentskor för 150kr,byxor,tunika,två sjalar till mig från Blingo,Meandi prickigt linne till mig,Molo dalmatinbody. Mycket mer blev det nog inte..Fråga Stormis vad hon köpte-det lär hon inte komma ihåg
    JAg vet inte om stormis var så mycket värre än mig (särskillt inte med tanke på att hon handlade till två barn och jag bara til ett)

1 par NS-jeans (dark)
    1 NS-mössa tunn röd Som passar utmärkt!
    1 röd NS hood (dagens bästa köp? Väldigt nöjd iaf)
    1 t-tröja NS
    1 NS väst, röd

1 Blingo tröja till pytte
    2 solhattar
    1 rosa tunika Blingo till mig
    1 rosa sjal Blingo till mig

1 par Vincent skor

1 par velourbyxor på Me&I till växalådan

1 geggamoja solhatt

Diverse plastleksaker (skottkärra, hink+spade+tillbehör, vattenkanna, kaffeservis)

Sen var vi rätt duktiga på att norpa de få hand-outsen som fanns. Hur många nappar fick vi egentligen ihop? Och jag fixade förutom rätt bra med blöjor av olika märken även tvål, lotion och olja från libero. Dataspel, kritor och alcazar-cd fick vi ju också. *sitter bredvid dagens högar och dricker rose*
  • JsN
    Helle skrev 2010-04-09 20:58:07 följande:
    Det tror jag säkert Jag skulle kunna lägga vantarna på ett par red raw om jag får möjlighet , vilka är raw denim? (ljusa?) Men helst av allt vill jag ha hoodar i rött el blått.
    JAg köpte förra säsongens i rött för 250. Den är jättefin! En underbar röd färg. (Pytte avskyr kofta, men jag ÄLSKAR den)
  • JsN

*har återigen lyckats spamma*

Fruktmajskrokarna var kräkäckliga!

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17