• hzl

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Kristyr skrev 2010-04-09 19:58:51 följande:
    jag BRA strumpor ska det vara, har bara pop och katvig strumpor  Nu ska jag testa VV om de är bra... synd att man inte har nån affär i jättenärheten som säljer VV.
    Vad är vv
    Jag har faktiskt mest ullaredsstrumpor.. shame on me. Massa roliga´strumpbyxor dock! O just det ett par gant strumpor, som var en pressent.
  • hzl
    na96gen skrev 2010-04-09 20:08:27 följande:
    Vad är det för mässa ni talar om ? var är den och när ? såg att ni talade om Nova star mössor, jag letar efter en röd tunn nova star med stjärna, någon som sett det i storlek L ?trevlig kväll
    Baby o barnmässan i göteborg. den är nu..
    Lär ju vara rätt utplockat men det kanske är någon som förköpt sig (Svordom här inne?) o vill dela med sig. jag köpte inga mössor annars hade jag delat
  • hzl
    Smultronhjärta skrev 2010-04-09 20:14:56 följande:
    Baby o barnmässan i Gbg- började idag och håller på tom söndag.Jag har själv gått där hela dagen och förstört pengar
    Vad blev det tillslut då? Träffade dig tidigt o då hade du redan mycket grejer

E besviken på geggamojas priser, dom var ju lika dyra som i affär
  • hzl
    MiniM3 skrev 2010-04-09 20:11:31 följande:
    Någon som har något bra shoppingtips? Nå rea någonstans? är på såå dåligt humör så måste få shoppa lite ;)
    haha. Vart bor du? Eller tänker du på nätet? tradera är ju alltid kul
  • hzl
    lillronya skrev 2010-04-09 20:18:51 följande:
    VV är villervalla Berätta nu då! Vill ju veta vad du shoppat.
    ahmen SÅKLART. hahaha jag kanske ska lägga mej..
    vv strumpor har jag. men tänker inte att vv är ett märke. som ett dyrt hm fast sämre kvalitet. alla vv grejer jag har är på ett eller annat sätt trasigt, felsytt, noppigt osv. + för dom är endast att dom har fina färger på sina kollektioner
  • hzl
    limon skrev 2010-04-09 20:40:23 följande:
    Hej!Läser ganska ofta i tråden och har ställt frågor ett par gånger tidigare och fått så bra svar. Så jag tänkte höra med er. Äldsta dottern har i vinter haft en miniature overall för första gången. Den har varit helt sjukt bra tom dagispersonalen har varit helt lyriska. Jag har redan börjat fundera på overall till nästa vinter och undrar om det finns något märke som är bättre än miniature eller om man ska satsa på det även nästa år... Vilket overallmärke tycker in är bäst?
    reima
  • hzl

man kan ta ut precis utanför, men dom flesta tog kort.

• hzl

ja det var någon som sa att det är europas största mässa för barn? Eller var det kanske bara skandinavium? Nä, tror det var i hela europa

• hzl
    MammaT skrev 2010-04-09 20:54:25 följande:
    finns det majskorkar med smak
    Bara på mässan!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17