Inlägg från: Stormis |Visa alla inlägg
  • Stormis

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Stormis skrev 2010-04-12 13:43:41 följande:
    Goddagens efter några dagars frånvaro .Vill bara hoppa in och hojta att jag kör avslut på denna imorgon kväll:www.facebook.com/photo_search.php?oid=1128014...#!/photo.php?pid=23853&op=1&o=user&view=user&subj= 112801458733594&aid=-1&oid=112801458733594&id=1000 00963775103(hoppas att länken funkar och att det är ok, men det är ju ganska många budare med). Och så har jag uppdaterat alla mina bilder med pris och köp nu .
    Ok, funkade ju sådär, men det är den lila rosa Småfolkströjan.
    ♥♥♥ Storasyster 0710 & lillebror 0912 ♥♥♥
  • Stormis

Fortsätter spamma...

Kanske har ni redan diskuerat det, men då puffar jag . rabattkod på B&R till alla fans om de kommer upp i 400 st innan imorgon. 75 st kvar. Gå med nu om du inte redan gjort det!

• Stormis
    Zvartaliljan skrev 2010-04-12 13:54:33 följande:
    Goddag Åhh jag är så nervös, sambon är o kör upp precis i denna sekund!!! Fatta vad härligt om han klarar det!! Inget mer körande flera timmar i sträck när vi ska hälsa på familjen!!Håll tummarna nu!! Han gjorde teorin i morse o klarade den med 63 av 65 poäng
    Håller tummarna!
  • Stormis
    Zvartaliljan skrev 2010-04-12 13:59:01 följande:
    Han kommer bli SÅ besviken o ledsen om detta inte går vägen....Har beställt en Iphone till honom nu iaf...antingen blir det en belöning eller tröst. Han fyller år snart med och vet hur länge han velat ha en så jag slog till nu Bara en molotröja mindre i månaden liksom...
    Bästa presenten oavsett. Jag älskar min. Dock inte maken (alltså jag älskar maken, men han älskar inte min iPhone...), han tycker att den tar lite mkt tid . Förresten, har du sett att jag har några ESL-suitar på FB. De passar väl M i modellen? Å så har jag en dublett av helikoptrarna i stl 74. Ny med lapp. Nåt att bunkra ?
  • Stormis
    Zvartaliljan skrev 2010-04-12 14:10:22 följande:
    Jo men tyvärr blir nog de suitsen lagom mitt i sommaren o då vill jag nog inte ha så mycket mer långärmat...har redan massor. 74 känns låååångt borta han har precis vuxit i hans sköldissuit i 50, nu sitter den perfekt
    Å fina sköldisarna {#lang_emotions_heart}. Svårt det där med ärmar på bebisar. Jar nästan alltid långärmat eftersom jag inte vill smörja in så små och det är ju omöjligt att hålla dem i skuggan hela tiden.

Själv behöver jag Molo-salg nu. Har bara köpt till stl 68 och nu inser jag att det är ganska tomt på suitsfronten i stl över{#lang_emotions_dreamer}. Fast ff ganska gott om kläder !
  • Stormis
    Tic1 skrev 2010-04-12 14:19:26 följande:
    Nu behöver jag hjälp!! Ska köpa Molo basketkängor med svarta med stjärnor på men blir inte klok på storleken! Har kollat på dem hos LLM och Matador men får olika mått på dom!Är det någon som har dom som vet vilka mått som stämmer. Hos LLM är stl 23 13.9cm och hos Matador 13.5cm. Stl 22 finns ej hos LLM men är hos M 12.5cm. har dessutom mailat för att be dem dubbelkolla måtten men de säger båda att de stämmer. Min tjej har 12cm långa fötter så om skorna är 13.9 blir de alldeles för stora men 12.5cm för litet!! Vi har årets ballerinasko med pärlplattor i stl 22 och dom är 13.2cm och alldeles lagom, men kan man jämför dessa skor?! Hjälp mej reda ut vilka storlekar som stämmer för nån av dem måste ha mätt fel!Kankse nån som har dem här i stl 22 eller 23??
    Kan bara hjälpa med att mina i 24 är 14,6 cm om det stämmer med nån tabell?
    Zvartaliljan skrev 2010-04-12 14:27:25 följande:
    Nja jag hoppas att även Mateo klarar solen bra, Maia har aldrig behövts smörjas...inte ens i Argentina behövde hon så mycket, jag bränner mig däremot ALLTID t.o.m i Sverige!Men jag håller dom i skuggan förstås, Mateo kommer ju vara så liten i sommar så det blir nog inga problem. Men jag har långärmat också som kommer passa i sommar om vi skulle vara ute när solen ligger på som mest (men undviker helst det)Jag "behöver" också Molo-salg
    Behöver
  • Stormis
    lillronya skrev 2010-04-12 14:39:40 följande:
    Hej i tråden!Vad händer här idag??Tack för fin post, stormis!!
    Vasssego .
    Zvartaliljan skrev 2010-04-12 14:40:56 följande:
    JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Han klarade det!!!
    Å vilka bra tummar jag har ! Hälsa honom det!

Nu drar jag till syrran, ses sen eller annan dag, kram
  • Stormis
    Smultronhjärta skrev 2010-04-13 19:17:04 följande:
    Nope... Heej! Allt är bara bra-hoppas det är det med er också Bra vatten är ju ännu ett argument till varför den kommer få flytta hit,maken är nu övertalad och han vill ha en penguin
    Hallå där! Är du så inne på bubbelvatten att du glömt av att svara på mitt mail . Du vet att det är alkoholfritt vatten va ?
  • Stormis
    Jen80 skrev 2010-04-13 21:37:21 följande:
    Men oj, va alldeles för sent jag var ute . Ett par bruna fanns kvar... Hmmm, tips på vart jag hitta dem tillsammans med en rabattkod !???
    Det kommer säkert in fler, det gjorde det i vintras iaf. Fast det kanske var nån engångsgrej?
  • Stormis

God kväll! För första gången på läääänge startade Pron direkt!!! Så skönt! Så snart finns där närmre 40 auktioner hos kära Stormros. Orkar aldrig ta några då och då utan tar MASSOR på en gång....

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17