• MiniM3

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

lillronya skrev 2010-04-22 19:31:58 följande:
    smillamilla- Vad söt Svea blev i den dressen. Busbellan- Fin dress på söt Ella. Maugu- Å så söt Livia är. Och vad hon har blivit stor! jacao- Härliga bilder på goa ungar. melizza- Vilken hejare du är på att sy! Griffelfot- coola killen! Ängeln- Å vilka snygga jeans Liam har! Måste nog härma. Och Meja är superfin i katvigtröjan.
    Jeansen som liam har på bilden är underbara A har sånna... Riktigt fina :)
  • MiniM3
    ängeln83 skrev 2010-04-23 11:16:59 följande:
    Ja jag köpte dom för typ 2 veckor sen eller nåt, hum, låter ju lite skumt för jag tror dom är var vår nyheter, jag har iaf inte sett dom där innan och jag spanar alltid jeans på Kappahl
    Jag tror jag köpte dom jeansen för iaf 2 månader sen..
  • MiniM3
    ängeln83 skrev 2010-04-23 13:33:22 följande:
    Inte? Naeh jag har inte gjort nåt där innan så jag vet inte, har bara vaderna och handleden att jämföra med och det gjorde knappt alls ont. Får väl vara tacksam att jag har ganska så hög smärt gräns.
    Jag har gjort i svanken och tyckte det gjorde svin ont..
    Så du kan gärna få berätta sen om det andra gjorde mindre ont..
    Är riktigt sugen på att tatuera mig .. {#lang_emotions_laughing}
  • MiniM3
    Kristyr skrev 2010-04-24 18:49:32 följande:
    shopping från EST 35% är ju ganska bra Typ som när rean börjar!!
    någon kod?:D
  • MiniM3

Hihi svea har precis likadana ytterkläder som A :)

• MiniM3
    h80 skrev 2010-04-24 19:34:27 följande:
    TACK! Ska försöka fixa en bild imorgon. Tyckte det var rätt skönt att det gick så snabbt. Stor skillnad mot förra gången, då hade jag krystvärkar i nästan 2 timmar, nu hade jag 5 krystvärkar sen var hon ute.
    {#lang_emotions_flower} Grattis till lilla Elsa {#lang_emotions_flower}
  • MiniM3
    Kristyr skrev 2010-04-24 19:56:57 följande:
    HKLÖÖ x3 nu ikväll
    Jag vill med hklööö:a :D Men är mest inne på inredningsgrejjer för stunden ..
    Sambon säger att A har för mycket kläder :D
  • MiniM3
    ängeln83 skrev 2010-04-24 21:51:44 följande:
    Bara jag som sitter ensam ikväll? Sitter och spanar barnvagnar...igen Sambon sa att P&T:n var den sista barnvagnen som kom in i detta hus men där har han fel
    Haha ja här är alltid den sista med ;D Fick hem min bee plus för kanske en och en halv vecka sen.. men var på babyprossen i fredas och såg en vit scooter .. såå fin men kommer bli såå skitig ;D
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17