• Theina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

SmillaMilla skrev 2010-05-11 11:11:01 följande:
    Alltså är det någon ide att lägga ut kläder på fb, eller väntar alla på molos salgen?
    jag går in och kolla på fb flera ggr om dagen för att se om där kommit in något mer kul.. SÅ LÄGG UPP mer
    ♥ Linnéa 081005 ♥
  • Theina
    Helle skrev 2010-05-11 13:11:23 följande:
    Goddagens tjejer! OT, men vi (familjen) ska åka till min syster i Malmö över långhelgen. Vi funderar på om vi ska stanna i H-borg första natten och ev tura eller göra nåt annat skoj innan vi åker ner till Malmö på fredagen eller om vi ska åka ner till Malmö på torsdagen direkt och sen ta oss runt där nere, kanske till Österlen osv.  Vad rekommenderar ni skånetöser? Vad finns det för kul för en 2-åring, en 4-åring och ett par halvtrötta föräldrar att hitta på?
    Busfabriken i HBG är toppen tycker jag
    ♥ Linnéa 081005 ♥
  • Theina

Vart kan man köpa de fina idat kläderna i bt med bläckfiskar mm. på? fiint!

♥ Linnéa 081005 ♥
  • Theina
    Buttelina skrev 2010-05-12 20:30:37 följande:
    ja lilla Lova fy fan vad hemskt
    Vad har hänt med Lova?
    ♥ Linnéa 081005 ♥
  • Theina

LJ2: Haha, vad har hänt med datorn? Har barnen varit framme eller?

Ni får gärna fylla på Linnéas garderob (inte för att det kanske behövs.. men ändå).. (sländor, pärlplattor, aquaflower, poker, prickar, prästkragar, NYC fjärilar mm. är ju väldigt fint..)
    ♥ Linnéa 081005 ♥
  • Theina
    LJ2 skrev 2010-05-13 21:07:42 följande:
    Julia va jättemallig innan när jag frågade henne om hon tagit sönder mammas dator.. "sönder data, ja gjort de" med ett stooort flin terapiarbete på hög nivå, med 3 pigga barn efter natten o frukost springandes runt en.. skickade ut dom, o sen fixa jag datorn.. skadad ju, visste vart tagenterna skulle sitta, de flesta =) haha.. men tog lite tid =)) *o nervös för om jag skulle bli utan ett tag!!!*
    Haha, ja av sånt blir man NERVÖS.. min sambos 5 åring, när hon var liten hällde hon ett glas saft över min dator, och gissa hur det slutade för den... när vi öppnade  skärmen (laptop, och datorn var stängd) så såg man hur saften rann ner längst hela skärmen inuti liksom.. IIIHH. hemskt! 
    Smillamilla: Linnéa har också blöja och jag använder mkt leggings under klänningar, tycker det är jättefint trots 'blöjrumpa'.. jag vill också ha pärlplatte-tröja.. stora tjejen har en men inte lilla har dock suit, leggings, basketskor och sandaler med pärlplattor.. men ingen tröja
    ♥ Linnéa 081005 ♥
  • Theina
    LJ2 skrev 2010-05-13 21:17:38 följande:
    haha.. ja, då vet du känslan jag fick dit tagenterna igen iaf.. efter pillande o lite fula grodor o räkna till 100 sisådär 342 ggr så.. =) nä..sova va det!!!
    Haha, skönt att du löste det iaf Godnatt!
    ♥ Linnéa 081005 ♥
  • Theina
    SmillaMilla skrev 2010-05-13 21:18:54 följande:
    Hmmm men då kanske man skulle ha matchande leggins till tunikorna ockås Rusa bubbel leggins skulle ju inte vara helt fel.

Linnéa använder jättemycket leggings, förstår inte vad hon skulle ha på sig om det inte fanns..
    ♥ Linnéa 081005 ♥
  • Theina
    Duntoffla skrev 2010-05-13 21:21:32 följande:
    Jag får se om jag kommer iväg. Det beror på vilken helg och resesällskap
    Jag hade också velat åka till Molos salg.. men jag vill ha billiga prästkragar, NYC fjärilar och mer sånt som är nu.. så jag kanske ska vänta till nästa salg.. fast jag bor vid Helsingborg så det är ju nära.. 
    ♥ Linnéa 081005 ♥
  • Theina
    lillronya skrev 2010-05-13 21:25:30 följande:
    Hej i tråden! Vad hittar ni på här ikväll? Väntar på salg?
    Jag kollar på ishockey med gubben.. men jag kan inte slita mig från datorn.. 
    ♥ Linnéa 081005 ♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17