Vi som shoppar danska barnkläder del 17
Kilafors!
Hej tjejer,
Hoppas ni mår bra! För det första, när jag tittar i bildis: Vad stora allas barn börjar bli!!!!
Var kan man förresten hitta kycklingarna i lite större storlek typ 98/104?
Kramar på er!
Jag har också en 6-åring som trotsar ibland, men mest är hon bara helt underbar. 5-årig kille och 3-årig tjej. Treåringar är nog något av det mest fantastiska som finns. Humor och kärlek i massa doser. Lite trots, men de är ju så lättlurade.
Handlar fortfarande mest danskt, men mest blir det Molo & Pomp de Luxe (väldigt mycket eftersom det är så billigt).
Bra julklapp också. 
Ibland undrar man hur andra generationer fungerar. Farmor gillar inte Gustavs regnbågströja (och det är hans absoluta favorit som han gärna har varje dag) och gissa varför? Jo för då tänker hon på de homosexuellas förbund som har regnbågsfärgerna i sin logga. Så hon tycker han kan ha mörkblått istället som alla andra pojkar på dagis... sug på den tjejer!
Grrrr... 
Hej förresten, min shoppingbudget har varit betydligt lägre sen jag slutade läsa här. 
Dessutom var det så otroligt långsökt.... bara för att hon vill att han ska ha mörkblå pikéer varje dag som pappa hade...
Jag sa att vi skulle köpa en i nästa storlek också eftersom Gustav älskar den.