-
Zvartaliljan skrev 2010-05-30 13:44:04 följande:Jag var onsdag-torsdag så 2 dagar. Men var 2 gånger på OTT o 1 gång på ida.T också
-
eh whaaat...ängeln83 skrev 2010-06-02 22:58:53 följande:Öh? Kolla priset:
www.tradera.com/Villervalla-body-i-stl-86-Fin...
-
Hej:)
Jag delar länken här också, så missar ingen den
-
-
Hej!
Var hittade du hästleggingsen?
-
Bubblan; Vad underbart att allt är som det ska!

-
Tack, hon är underbarButtelina skrev 2010-11-07 21:07:03 följande:trunken: såååå fin liten lillasyster

-
h80 skrev 2010-11-07 21:39:28 följande:GRATTIS! (jag har nog handlat av dig på t tror jag
)Tack ♥ChokladMoshin skrev 2010-11-07 22:37:35 följande:Trunken: Grattis, vilken liten sötis!!!
-
Hej,
Hur är de nya klänningarna colibri i storlekarna? normala lr lite stora som de andra varit?
-
lyllos hans barn (om han har några)
-
Bubblan Grattis till din lilla tjej som jag såg i BT igår :)
-
Hej,
jag kom på att jag inte kikat in här på mååånader.
Börjar det inte vankas salg snart? Brukar det vara i maj eller juni? *senil*
-
Heej!Buttelina skrev 2011-04-27 22:24:44 följande:men heej <3
Allt bra?
När jag kollar tillbaka i BT nu så märks det att jag varit frånvarande ett bra tag, gud vad alla söta ungar växter som ogräs! -
Måste ändra texten härnere ju, jag trodde jag hade gjort det nån gång innan *hmm*
-
jag tror man fick kryssa av (eller i) en ruta om man ville att det skulle sparas eller inte. Har för mig det var så. Men inte helt säker om det var på lets deal eller group on, vi fick iaf också det så.h80 skrev 2011-05-04 07:58:44 följande:ang. groupon, visst var det fler än jag som handlade då när det var babyshop? Nu när jag loggar in så behlver jag inte skriva in kontonummer för att kunna handla, Det är bara att klicka på köp, mina kortuppgifter är sparade. är itne det lite dumt? Då räcker det ju med att nån komme rpå mitt lösen så kan de logga in på mitt konto o handla -
Tjo!
Nu har jag bemödat mig med att slänga in lite bilder på min salgshopping.
Massa fina bilder på era barn i bt i vanlig ordning!
-
kan du inte skicka tillbaka den o få en ny lr var det sista stl? tråkigt med kläder som inte är hela från start.Sånt reklamerar jag.caspersmamma 08 skrev 2011-07-07 17:14:11 följande:
Dom här små hålen var det på en bodysuit jag fick hem de är på enna benet vid en knapp och inget som stör. Jag har mailat till Babyshopen och har fått det här till svarHej
tack för ditt mail.
Vad tråkigt att den fått hål på sig.
Ytterligare rabatt kan vi säkert lösa. Vill bara dubbelkolla med leverantören så att de inte vill ha tillbaka suiten.
Vad föreslår du för kompensation?
Vad skulle ni föreslå för kompesation?
-
Liljan - härliga bröllopsbilder!