• jannah

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Busbellan skrev 2011-01-09 12:41:42 följande:
    Tror den kommer passa alldeles perfekt
    Min dotter var ca 97 cm i somras och hade då babyklänningen i största storleken, kolibri är tydligen bara lite mindre så det kommer passa bra
    Däremot vet jag inte var du kan hitta den i 92, men den lär komma in i fer shoppar
    Okej, tack för svaret! Då kan hon säkert ha den i 92... Glad

Om nån råkar få syn på den i nån webshop i den storleken så får ni gärna hojta till! Glad
    ¤ Othilia 080524 ¤ Bebis med BF 19/1 2011 ¤
  • jannah

Ahh... Jag letar som en galning efter colibri-klänningen i stl. 92, men den verkar vara slut överallt! Rynkar på näsan Den fanns på hippokids.se tidigare i veckan, men jag tyckte frakten var för dyr. Nu ångrar jag att jag inte köpte den där ändå... Hos Sigge & Juno står det att den är tillfälligt slut, men att den ska komma i lager igen. Vågar man lita på det?

Ingen som sett den nånstans? Börjar snart bli desperat... Flört

• jannah
    Kristyr skrev 2011-01-14 19:44:45 följande:
    kolla spillevinken på fb de hade en, den är kanske kvar...
    Tack för tipset! Glad

Har kontaktat dom nu, hoppas den finns kvar...!
  • jannah
    Tic1 skrev 2011-01-14 22:16:27 följande:
    Det fanns tre stycken hos Sigge&Juno förut på eftermiddagen så antagligen har de tagit slut också...  Fick ett nyhetsmail från dem förut att de fylt på Molo nyheter men 92:an var nog populär
    Skit också! Jag som kollat där flera gånger idag, men då har det stått "Tillfälligt slut", så jag lyckades väl antagligen tajma det och kolla precis innan dom kom in, och efter dom tagit slut... Gråter
  • jannah

JAAAAA!

Jag har fått tag i colibri-klänningen i stl. 92! Är så lycklig... Flört

Spillevinken hade kvar den, så den är tingad till mig... Glad

• jannah
    lillronya skrev 2011-01-15 11:33:20 följande:
    Grattis!
    Flock skrev 2011-01-15 11:37:03 följande:
    Roligt när man hittar det man letat efter! Grattis!
    Tack! Det här gjorde min dag... Glad

Får tacka Kristyr (tror det var hon) som tipsade mig!

Hoppas bara att den inte blir för liten för snabbt, dottern är ju trots allt 2 år och 8 månader snart. Känns lite konstigt att köpa 92 nu, när man börjat köpa 104 i andra kläder... Flört Men det går ju ha den som tunika om den blir för kort!
  • jannah

Busbellan: Om det skulle vara så att du får för dig att sälja den fina gröna klänningen från Småfolk från bildtråden, så får du gärna höra av dig! Glad Är det en 98/104?

• jannah
    Busbellan skrev 2011-01-16 11:56:33 följande:
    Ja, det är 98/104
    Har varit på gång att sälja den flera gånger eftersom Ella vägrar ta på den
    Men den lär nog inte stanna hur länge som helst, sitter ganska precis i ärmen nu. Ska försöka komma ihåg dig
    Ahh... Det vore ju supersnällt! Den är så fin! Glad (Hur kan man vägra ta på sig en sån fin klänning? Ungar... Flört)
  • jannah

Tjollabolla: Den där klänningen från Lilla Ego i bildtråden, hur fick du tag på den? Den var ju himla fin... {#emotions_dlg.flower}

¤ Othilia 080524 ¤ Astrid 110121 ¤
  • jannah

Tänkte bara kolla om ni vet hur jag ska göra...

Köpte lite kläder från smavi.se i februari... Dom var på halva priset för att e-butiken skulle stänga inom kort. Ett av plaggen jag köpte var en suit från Småfolk, som jag för första gången skulle ta på min lilla bebis idag. När jag ska knäppa upp den så lossnar en tryckknapp direkt.... En ganska solklar reklamation, tycker jag. Men hur funkar det när butiken jag köpt den ifrån inte finns längre? Kan jag reklamera direkt till Småfolk?

Så synd, för den var så fin... Men kan ju inte använda den nu, när den inte går att knäppa hela vägen. Får väl i värsta fall be mamma sätta dit en ny tryckknapp, men det ska man ju egentligen inte behöva göra.

¤ Othilia 080524 ¤ Astrid 110121 ¤
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17