• xmari

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Buttelina skrev 2011-01-04 13:14:34 följande:
    nä inte på rean bara på ordinarie priser tyvärr
    Oj då... Såg bara koden när jag var inne i "rea" tråden och gick in och kollade. Det drogs 30 % i kassan men då kanske de rättar till det sen då. Sorry!! Skäms
  • xmari

Kan ju iallafall tipsa då om att funkybaby har ta 3 betala för 2 och fraktfritt endast idag.. DET stämmer iallafall! Solig

• xmari

Någon som har fotbollspåslakanet? Är det fint? Hoppas det eftersom det precis blev ett spontanköp på veras hus...

Blev av med min Molo fleece "oskuld" idag och förstår nu liiite mer er förtjusning kan jag säga! Superfina färger och vad mjuka de var!! 

• xmari

Bus och rackartyg har fått upp alla nyheter nu

• xmari
    movie skrev 2011-01-05 20:27:44 följande:
    Vilken butik var det som hade fotbolls bäddsetet för 149
    Alice 080728 Iris 100531

Veras hus men de är slut tyvärr. 149 för spjäis och 299 för stort. Lyckades få ett av de stora!
  • xmari

Busbellan: Hur är Kikkid klänningen i storlek? Lilltjejen är någonstans 68-70 cm nu... Tror du att 80 skulle funka till sommaren eller blir det litet?

• xmari
    Busbellan skrev 2011-01-10 18:45:17 följande:
    Är det den gröna du menar?
    Jag tycker den är ganska normal i storlek, men smal
    Ella kan ha sin vanliga storlek i den, men många har fått gå upp i storlek för att den är så smal
    Hur lång beräknas hon vara i sommar?
    Precis! Tycker den är så fin! Hon beräknas vara ca 75 cm när hon fyller 1 den 26 maj... Tror du den passar?
  • xmari
    Busbellan skrev 2011-01-10 19:30:43 följande:
    Tror det beror lite på hur bred hon är också
    Är hon ganska smal kommer den säkert funka. Ella är 100 cm lång och 104 sitter ganska perfekt på henne nu.
    Skrattande Hon låg under i vikt vid 6 månaders kollen men nu när hon börjat äta mat ordentligt är hon en riktig glufs glufs. Så det är ju lite svårt att förutspå men den är ju så himla fin... Och finns bara i 80 eller 122 och 122 känns lite smått overkill.
  • xmari
    Kristyr skrev 2011-01-10 20:01:32 följande:
    men siggeojuno skulle väl få in fler och på annacill kunde man väl beställa?
    Jag har bara sett den färgen på ett ställe.... Var var det nu igen... Ska kolla.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17