Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Mawe123 skrev 2010-04-07 08:39:21 följande:
    Snacka om lugna gatan ..här händer inte mycket.Är alla ute på påsklovsaktiviteter, kanske skidar i fjällen?
    duu jag har snart en tvättetid alla ville visst tvätta nu efter påsk senast i helgen vet jag ang småfolktröjan
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    Mawe123 skrev 2010-04-07 09:11:35 följande:
    Det är okej, ingen panik, sneglar på en på TS, om det inte blir någon affär med din...men jag hoppas såklart på den, prata med min inbox sen om hur den är i skicket, längtar efter den
    hehe japp jag ska försöka få till en tid imorgon sen inboxar jag
  • Buttelina
    maugu skrev 2010-04-07 10:05:39 följande:
    Hej,hej tråden!Att vara heltidsarbetande stal  tid från tråden men nu har jag lite tid..Jag letar MOLO suits korta i stk 92 och gärna på rea..har helt tappat taget om webshoparna
    zillstar hade 30% igår.. vet inte om det gäller idag

bor har ta 3bet2 på molo
  • Buttelina
    maugu skrev 2010-04-07 10:12:47 följande:
    Hur länge gäller 3bet2 hos Bor?Roligt att se dig-pluggar du fortfarande?
    hela vecka 14

kul att se dig med!! och söta barnen i bilids! vad lilla livia växer!!
    jepp jag pluggar
  • Buttelina
    maugu skrev 2010-04-07 10:26:00 följande:
    Vad ska det bli när du är klar?Är lite avvis..Men,jag trivs bra med nuvarande jobbet oxå..var tom med på TV förra veckan..och jisses,vilket genomslag TV har..kändes som man ville ducka
    jag blir barnmorska när jag är klar om några år
    var du med i tv??
  • Buttelina
    Ocikatten skrev 2010-04-07 10:57:57 följande:
    Fina grejor! Var ju knappt lönt att besöka webshopen... Bra att män ibland har lite logiskt tänkande och en hjälpande hand!Maken här ville ta över mitt Ullareds-besök och jag tror säkert han klarat det men jag vill unna mig själv en dag på egen hand. Åh, nu blir jag lite avis. Barnmorska verkar vara spännande, roligt och varierande yrke!!
    jaa det ska bli skitkul
  • Buttelina
    Ocikatten skrev 2010-04-07 11:23:11 följande:
    Vi hade en underbar barnmorska under båda våra förlossningar!! Vad är sannolikheten att man får samma egentligen?
    vad kul en rolig sak som var ett kul sammanträffande när jag födde mina barn var att på patienthotellet i lund så är där ju typ minst 100 rum? och vi hamnade i samma rum bägge gångerna jag hade också underbara barnmorskor..
    andra gången var jag inne tre timmar och hann med två barnmorskor på den korta stunden
  • Buttelina
    Smileycat skrev 2010-04-07 18:56:02 följande:
    ok tack =) både linnen och leggings? tänkte om man skulle köpa större till den större tjejen så de inte är så tjajta då, eller blir de för långa?
    jag har 98/104 i linnen till både isabel o alexander. de är ca 98 och 104 cm långa. men 116 funkar på isabel utan att se galet ut
  • Buttelina
    Kristyr skrev 2010-04-08 10:39:52 följande:
    Lite OT igen, någon som vet hur VV strumpor är?Har bara POP och katvigstrumpor.....
    ganska normala. jag köper 4-5 till isabel som är 4½ år
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17