Inlägg från: LitenBlomma |Visa alla inlägg
  • LitenBlomma

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

RååSa BuBBlan skrev 2010-08-14 19:00:00 följande:
    Men då

Huset e så jädrans dyrt just nu ju, tak a 130, urriven hall a 25, ytterpanel o grejs a 30, det blir liksom liiiite mycket kronor med en Bugga på de åxå Obestämd

Men en beggad kanske kanske Drömmer
    Hua jag vet, vi är i samma sits. Byter just nu både ut panelen och alla fönsterna. Men en Bugga kostar iaf inte 130 Flört
    -02 -08 -09
  • LitenBlomma
    RååSa BuBBlan skrev 2010-08-14 19:01:00 följande:
    Ja de e mysigt Hjärta Mitt sista barn detta så man vill njuta varenda dag!!

Önskar något svalare väder bara
    Maken säger att detta är sista men jag är ju "bara" 28 så vi får se, det är vad han tror iaf Tyst

Vädret är inge roligt när man är tjockis, förra sommaren var hemsk när jag var höggravid med Ida.
    -02 -08 -09
  • LitenBlomma
    RååSa BuBBlan skrev 2010-08-14 19:07:14 följande:
    Nä, å det är väl tur det  
    LitenBlomma skrev 2010-08-14 19:04:50 följande:
    Maken säger att detta är sista men jag är ju "bara" 28 så vi får se, det är vad han tror iaf Tyst

Vädret är inge roligt när man är tjockis, förra sommaren var hemsk när jag var höggravid med Ida.
    Jag e ju 35 så det börjar bli i senaste laget, men 5 stycken känns rätt lagom åxå så Å äldsta är ju 19 så där väntar vi barnbarn inom 10 år iallafall
    Såg att ni pratade Brio vagnar förut men hade inte tid att svara. Vi hade en Emmaljunga som blev solblekt, helt brun, efter en sommar. Skittrist! Det är nog inte bara just Brio som blir så...

Men UJ då, de är perfekta att köra på landet. Jag använder alltid vår syskonUJ när jag går i skogen, bor ju oxå lite på landet.
    -02 -08 -09
  • LitenBlomma

På tal om nåt helt annat. Velar som tusan.... Meja har kvar sin rååsa Molo overall sen förra året i stl 92. Den var kanske aningens för stor då men funkade iaf hela vintern. Den passar fortfarande men nu är jag lite trött på den. Ida ska ha en regnbåge, funderar på det till Meja med, eller en lila...

-02 -08 -09
  • LitenBlomma
    RååSa BuBBlan skrev 2010-08-14 19:14:03 följande:
    Ja vi e sugna på en happy, men börjar höra mer o mer om blekt tyg Obestämd

Gubben vägrar UJ, han hatade den vagnen
    Min man hatade våra UJ's tills den dagen jag sa att jag lagt dem på Blocket för att jag bokat en Bugga. DÅ kom det fram att han var hemligt kär i dem

Hur funkar det med Brios tyger, går de att byta ut?
    -02 -08 -09
  • LitenBlomma
    Kristyr skrev 2010-08-14 19:15:23 följande:
    aasså jag rinner bort! Såååååå varmt.
    Hoppas att det regnar lite mer snart, benen klibbar ihop!
    -02 -08 -09
  • LitenBlomma

Meja har en råsa Molo Polaris overall från vintern 08/09, vad heter den nyansen? Lipstick eller hallonröd eller nåt annat....?

-02 -08 -09
  • LitenBlomma

Ni som har barn som är 95 cm vilken storlek tar ni i Molos overaller? Velar om jag ska lägga ut Mejas overall i 92 och köpa en 98 istället. Hittade en längdkurva på nätet som visar att hon "bör" vara ca 100cm vid sin 3 årsdag i den 11/3. Då hade vi förra året fortfarande mängder med snö kvar här. Obestämd

-02 -08 -09
  • LitenBlomma
    Buttelina skrev 2010-08-15 18:29:00 följande:
    104 hade jag tagit
    FörvånadFörvånad Hoppsan, jag som tänkte mer på 98 Skäms
    -02 -08 -09
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17