Vi som shoppar danska barnkläder del 17
Hur är Molos leggings i storleken den här säsongen ?
Hur stort hade ni tagit till en flicka som är 98 lång ?
Blir 104 superstort ?
Tack på förhand ;)
Hur är Molos leggings i storleken den här säsongen ?
Hur stort hade ni tagit till en flicka som är 98 lång ?
Blir 104 superstort ?
Tack på förhand ;)
Så de är stora i midjan ? Min tösunge väger ca 15 kg ,så hon är inte jättestor.
Hej i tråden , visst är småfolt generellt ganska stora i storlek ? jag tänker nu främst på bodys och suits
tänkte köpa suit till lillgossen här , han är för stunden 64 cm lång och 7 kg tung (10 veckor gammal)
Vi har 74 i body från småfolk , det borde funka med 74 i suit också eller ?
I vilka print har molo gjort klänningar med knytband ? Har hakat upp mig på att jag vill få tag på en rainbow med knytband ,men vilka finns det mer ,tycker att modellen är galet fin !
Letar efter Floreal klänning till en 99 cm tös ,hade hoppas på rea men den verkar vara slut :(
Någon som har sett den någonstans ? Gärna till rea då ;)
Småfolks jordgubbsklänning ,hur är den i storlek ? stod i en webbshop att man borde gå upp en storlek om den skulle användas som klänning , känns ju stort att ta 110/116 till en 99 cm tös ?
Fick tag på floreal klänningen på babyshop ,var lite rea iallafall -köpte till de randiga leggingsen (i blått) ...har inte aning om hur det kommer gå ihop ! :O
Någon som har sett det in real life sas ? annars lär jag snart kunna stilla min nyfikenhet hoppas på paket idag eller i morgon
Blev en kortärmad popcorn body till lillebror me .)
Fota utomhus , är det soligt välj att fota med blixt för att ljusa upp skuggor, välj om möjligt att stå i bra ljus mn inte i direkt solsken. vet inte vad du har för kamera men en stor bländare är ju alltid positivt ;)
Letar efter den mörkblåa bodyn med krackelerade stjärnor i storlek 80 ,brallor i samma i 74 ... Hitar inte någonstans buhu
Ang tvätt ..Jag har hört att alla plagg som är vita på baksidan ,som tex molos är när man vränger dem ska tvättas med vit tvätt ,rät eller fel det vet jag inte ,men jag har aldrig vart med om att få vittvätten msissfärgad ,dock så har jag vart med om att få molo print dassiga om de har åkt med i "kulör/pastell" högen.
Nyfiken ,varför skall man ej tvätta med frotte ?