Inlägg från: MejaKiZnic |Visa alla inlägg
  • MejaKiZnic

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Helle skrev 2010-11-18 08:33:26 följande:
    God morgon

Länge sen jag bidrog med några bilder, så nu fick jag för mig att lägga in några Samt för att tacka för tipsen på kamera. Är såå nöjd Det blev till sist en Canon EOS 550D.

Ser att alla som varit på salg gjort många fina fynd. Kalasfina barn också Solig 
    Vilken fin katvig tröja Solig super bra bilder

Har en ny kollektion släppts FörvånadFörvånadFörvånad
    ♥мєℓιηα
  • MejaKiZnic
    Helle skrev 2010-11-18 08:40:12 följande:
    Tack Tröjan är från vinterkollektionen. Tror den kom för ca en månad sen. 
    lillronya skrev 2010-11-18 08:38:21 följande:
    Fina killar!!
    Har ju delat huset med ett gäng möss i över ett år, så jag förstår känslan.
    Nu verkar det dock ganska tomt på möss. Äntligen!
    Tack Solig

Haha va spännande lite seg med molo nuförtiden, får skärpa mig Oskyldig
    ♥мєℓιηα
  • MejaKiZnic

Vad kul med lite inspiration Drömmer bland tapeternas värld, ska snart flytta så letar också efter något till dotterns rum. Sugen på att göra Molo´s signatura på hennes vägg, är man galen Förvånad annars blir det vintage blek rosa och en prinsessa på väggen

♥мєℓιηα
  • MejaKiZnic
    Lalalong skrev 2010-11-23 15:31:30 följande:
    Kikar in... Är slut i huvudet, känner för att gå och lägga mig och sova i så där 500 år... Har hänt lite, varit tvungen att byta och skydda mitt telefonnummer och lite sånna saker. Det är psykiskt helt utömmande.

Men hur som helst, så såg jag att ni snackade julkläder igår (haha, och blev kanske rätt lessa på det också, men här kommer jag och blåser liv i det hela igen ). Klara ska ha sin röda Kik-kid med vita strumpbyxor på Jul och hon får ha klänningen hon hade på Nyår förra året i år igen. (Vinröd "silke" med tyll-underkjol. Med den älskade katten på Men det är rätt diskret som tur är ). Vi ska fira jul flera gånger, men det får nog bli samma klänning alla juldagar. Har ingen lust till shopping.

Vad Alva ska ha däremot är och förblir en gåta. Även om jag som sagt inte har någon shoppinglust så måste jag ju hitta nåt. Men jag har kikat lite på denna till jul
    www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=105...
    Med röd body och röda strumpisar.

Eventuellt denna till nyårsafton
    nameit.bestsellershop.com/SE/klanningar-kjola...
    eller
    nameit.bestsellershop.com/SE/klanningar-kjola...

Kan inte bestämma mig, men ska heller inte beställa på nätet så jag får väl se vad som finns i butik helt enkelt...

Så fina klänningar :O jag är i chock här hemma, jag har tagit något julkort eller ens tänkt tanken Förvånad
    ♥мєℓιηα
  • MejaKiZnic

Hej hej 
    Inte så ofta jag är inne här men försöker Förvånad Kan någon tipsa mig om en färgglad jacka till dagis, kan inte komma på något bra märke just nu Skrikandes

Förresten startade nyss en tråd där man kan samlas för att prata om fynd man gjort, om någon är intresserad Solig www.familjeliv.se/Forum-21-83/m57630567.html

♥мєℓιηα
  • MejaKiZnic
    Buttelina skrev 2011-04-05 21:11:57 följande:
    one two ten i malmö. har öppet en vecka nu.. eller har haft
    Förvånad nej missade man de, iallafall underbara bilder
    ♥мєℓιηα
  • MejaKiZnic

Om man ska sälja molo-linnen ska man sälja de i ett stort paket eller var för sig Obestämd svårt att sälja Molo nuförtide Tyst

♥мєℓιηα
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17