Vi som shoppar danska barnkläder del 17
Fick hem Molos bondgårdsklänning till dottern idag! Sonen blev helt till sig och ville också ha...<3 Var kan jag hitta en bondgårdströja i stl 98?
Fick hem Molos bondgårdsklänning till dottern idag! Sonen blev helt till sig och ville också ha...<3 Var kan jag hitta en bondgårdströja i stl 98?
Ytterligare en stl fråga:)
Har en son på ca 94cm, och 13,5 kg! Och en Molo regnbåge med 2dragkedjor i stl 92. (den är lika stor som en vanlig 98!)Har trott att det inte skulle gå men när jag provade den så var den stor! Ett ordentligt grabbatag i grenen och benen var långa! Ärmarna helt ok, åt det längre hållet!
Sälja el behålla?
Har beställt den till min dotter i 110. Hon är dryga metern och den är riktigt stor på henne ännu!
Ja vår får nog vänta en vinter till!
Ska man ha 98 el 104 i molos regnbågejacka till en kille på ca 95 cm! Smal!
Finns det resår längst ner på jackan?
Tack Busbellan!
Är det ngn som har koll på hur mini rodinis Santiago jeans är i stl? Passar de smalisar? Är de strechiga?
Vilka av hestras vantar är varmast? Czone eller ullfrotte?
Tycker som du violatricolor! Har hängt här en del, läst men inte skrivit så mkt! Har ställt lite frågor men har fått få svar...
Hoppas tråden får liv igen!
Tycker den såg bra ut, WTF!! Snygg:) Har den blå varianten till min son:) 98 till 94 cm kille!
Åh! Vad kul ni kommer ha :) Önskar att jag kunde åka eller jag känner någon som ska dit!!!
Happy shopping!!
Länk till den på FB:)?