• WTF

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Tack!

• WTF

Neeeej! Det är ju er man vill handla av, ni sitter ju med alla godbitar! Men förstår ju att det blir trist för er med alla dessa skambud...

• WTF
    ängeln83 skrev 2011-02-04 14:14:08 följande:
    O visst är det väl hajar på badbyxorna?
    Ja visst är det det! En sådan solskyddsdräkt hade ju inte varit tråkigt...
  • WTF

En fråga till er som vet; skulle så gärna vilja ha något med bondgården till sonen (eftersom vi faktiskt bor på en så är de ju ett måste!Cool) men tycker att tröjorna till killar har lite tråkiga ärmar. Vet ni om det finns någonannan tröja/body som är lite roligare? Gärna helprint!

• WTF
    ängeln83 skrev 2011-02-04 14:29:54 följande:
    Men duuuu, tröjan med dom randiga ärmarna är ju tok fin Tänkte precis beställa den och ett linne till sonen.
    Tycker ändå att den kunde varit lite roligare men det lutar väl åt att det blir den... Vart hittar du linnet?
  • WTF

Juni flickan: görsnygg overall i BT! Väldigt fin med regnbågsluvan!

• WTF

lillronya: måste bara säga att den kombon på A i BT med bondgårdsleggingsen och skjorttunikan är så jäkla fin! Stannar till vid den bilden varje gång! Himla söt tös också!

• WTF

Hörni, ni som vet, visst får man skicka tillbaka en vara även om den var på rea? Köpte ett par Katvigbyxor på Oii som nu har kommit och de var väl inte riktigt vad jag hade tänkt. Det står ju på deras sida att man inte kan byta reaplagg men visst finns det väl något som heter typ distansköplagen eller något liknande? 

• WTF
    xmari skrev 2011-02-08 20:04:35 följande:
    Min är ett superkap från Tradera. Tror den gick på 58 kr eller så. Och den var superfin! Gillar den mer och mer för varje minut som går. Mannen min får helt enkelt gilla läget med lite råååsa på honom!!
    och Busbellan: Jag köpte ett linne på fb och jag är kääär! Vill ha meeer! Har också en pojk men jag gillar det rosa!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17