Lalalong skrev 2010-11-23 15:31:30 följande:
Kikar in... Är slut i huvudet, känner för att gå och lägga mig och sova i så där 500 år... Har hänt lite, varit tvungen att byta och skydda mitt telefonnummer och lite sånna saker. Det är psykiskt helt utömmande.
Men hur som helst, så såg jag att ni snackade julkläder igår (haha, och blev kanske rätt lessa på det också, men här kommer jag och blåser liv i det hela igen

). Klara ska ha sin röda Kik-kid med vita strumpbyxor på Jul och hon får ha klänningen hon hade på Nyår förra året i år igen. (Vinröd "silke" med tyll-underkjol. Med den älskade katten på

Men det är rätt diskret som tur är

). Vi ska fira jul flera gånger, men det får nog bli samma klänning alla juldagar. Har ingen lust till shopping.
Vad Alva ska ha däremot är och förblir en gåta. Även om jag som sagt inte har någon shoppinglust så måste jag ju hitta nåt. Men jag har kikat lite på denna till jul
www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=105...
Med röd body och röda strumpisar.
Eventuellt denna till nyårsafton
nameit.bestsellershop.com/SE/klanningar-kjola...
eller
nameit.bestsellershop.com/SE/klanningar-kjola...
Kan inte bestämma mig, men ska heller inte beställa på nätet så jag får väl se vad som finns i butik helt enkelt...
Så fina klänningar :O jag är i chock här hemma, jag har tagit något julkort eller ens tänkt tanken