• SOL10

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

anette 81 skrev 2010-08-24 21:50:23 följande:
    hur får man det?
    Skriv "5" !
  • SOL10
    Buttelina skrev 2010-08-24 21:55:59 följande:
    var har du sett det?
    fick mail, vänta ska jag kopiera... under tiden: ni som prövat klassiska vinterjackan, molo (castor) hur är den i strl i år? Har ju varierat en del... hoppar ur o hämtar mail:)
  • SOL10
    För fem år sedan slog vi upp portarna till Matador Kids. Vi vill fira det tillsammans med er, alla kunder. Fram t o m torsdag midnatt erbjuder vi 15% rea på ALLT, dvs både nyheter och på reavarorna, som då blir ännu billigare. För att ta del av rean uppger ni rabattkoden "5" när ni kommit till kassan. 
  • SOL10

Hej, behöver lite snabb hjälp, det står strl M i min molo  stjärnmössa, mostvarar det 4-6 år?

• SOL10

Fick jackan från matador idag o håller med, snygg färg men nja turkos?

• SOL10
    Helle skrev 2010-08-30 15:32:55 följande:
    Vad är det för färg då? Har funderat på den till sonen, ja den stora av dem
    Hm.. svårt att beskriva:)
  • SOL10

Hmm.. beställde NS på kidzshop i helgen.. trooor jag iallafall... inga pengar dragna, ingen orderbekr....

• SOL10

Så trist, fick ju ingen orderbek osv av kidszhop, kontaktade o hon sa för tre dagar sedan att paketet sänts... Fortfarande tomt i brevlådan, även idag. Har aldrig varit med om nåt strul m post eller handling över nätet - hoppas det dyker upp.. Pengarna är ju dragna..

• SOL10

Ringde kidszop o allt var ok, strul med mail bara! Man får nog snabba sig om man ska beställa mer ns!

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17