Inlägg från: karmasus |Visa alla inlägg
  • karmasus

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Hallåee.. jag behöver lite hjälp med fb. Tänkte lägga ut lite bilder i dansktråden, MEN jag vill itne att de ska synas för alla i hela världen. Jag har frågat en gång innan men glömt det.. suck

Jag har provat lägga ut och när jag kollar min sambos konto så syns det att jag lagt upp bilderna i tråden trots att de ligger i en mapp som bara jag kan se...

Heeelp..

inboxa gärna så behöver jag inte ställa samma fråga igen..Skrattande

• karmasus
    h80 skrev 2010-06-12 20:47:56 följande:
    jag lägger upp mina bilder direkt i tråden o alla som är medlemmar kan ju se dom. O de som är mina vänner o medlemmar i tråden ser det som en kommentar från mig på sin sida. men de som är mina vänner men inte medlemmar i tråden kan inte se bilderna om det är det som du menar?

Ja precis, men faktum är att mina vänner som inte är med i dansktråden ser inlägget trots allt.

Bilderna ligger i ett fotoalbum på fb som är helt låst.

Verkar döskumt.

Jag vill såklart att alla som är med i dansktråden på fb ska se bilderna men det ska inte dyka upp en "rad" hos mina andra vänner som berättar att jag lagt upp bilder.

• karmasus
    h80 skrev 2010-06-12 22:43:59 följande:
    vad konstigt
    jag lägger inte mina bilder i nått album utan direkt på säljsidan
    syns ändå hos mina vänner
    har testat både att lägga upp direkt på sidan och via fotoalbum... *suck*

Tack för hjälpen =)
  • karmasus

nu har jag lagt ut på fb  =)  lite dalmatiner och fjärilar =)

• karmasus
    shoppingtips:

www.litencorrelin.se

Alla kläder är redan nersänkta.
    Köp 3 betala för 2. Det billigaste på köpet!
    Gäller alla kläder, tom sön 25:e juli.

Mini A Ture ytterkläder , louielouis m.m
  • karmasus
    movie skrev 2010-08-25 15:02:35 följande:
    Jag vet att jag är aningen trög men varför är det dubbel strl på baby klänningar i bland och enkel i bland? Har tex  birdie i 62 och nu vill jag ha ädelstens klänningen och då är det dubbel storlek. Är 62/68 stort? Vill att hon ska kunna ha den när hon börjar sitta.
    Var har du hittat ädelstensklänningen?  =)   *vill ha*

och

Någon som provat Molo fleecevantar? Sugen på att köpa ett par till snäckan, men osäker på storlek.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17