Inlägg från: H o p e |Visa alla inlägg
  • H o p e

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Ok, om jag frågar så här då. Någon som vet vart man kan köpa en begagnad Molo-lurv med luva stl 104 eller 110? Har spanat efter en på Tradera hur länge som helst och dom lyser med sin frånvaro. Finns bara såna utan luva och jag vill så gärna ha en med luva. Trendsales har säkert men har aldrig förstått mig på den siten.

.?:*¨¨*:?. Gustav född 070730.?:*¨¨*:?. Ebba född 090120.?:*¨¨*:?.
  • H o p e

japp är med på FB, vad heter gruppen? heter den bara molo eller nåt annat?

• H o p e

Superbra, tusen tack! {#emotions_dlg.flower}

• H o p e

hej hej hallå tråden. jag har gjort en lite omröstning om kläder på dagisfotograferingen. Nu är det ju iof POP-kläder men jag tänkte att ni har ju bra smak och gilla barnkläder så ni kanske kan tänka er o rösta eller säga vad ni tycker

www.familjeliv.se/Forum-3-369/m54888050.html

• H o p e
    solouniko skrev 2010-10-06 10:00:13 följande:

Den randen från geggamoja var också superfin till
    ååh vilken fin bild. Den lurven har jag till dottern åxå. köpte den på T och den var ganska välanvänd men sååå fin ändå. Mössan du har till passar ju super. själv har jag inte någon riktigt bra mössa att ha till.
  • H o p e

En lite fråga, använder ni fortfarnade molos lurvar som ytterplagg? Tänker att dom nästan är för kalla nu. Har äntligen fått tag på en med luva på T till sonen och så är det nästan för kallt Rynkar på näsan surar lite...

• H o p e

Hej, skulle precis beställa ett par NS-byxor svarta army i stl 104 och upptäcker att dom inte finns NÅGONSTANS . Någon som har tips om vart jag kan hitta dem. Har jag väl bestämt mig för något MÅSTE jag ha det Sonen är ca 102 cm lång. Tror ni han kan ha 98 eller 104 i värsta fall? Är mycket upprörd just nu det är ju värsta krisen ju. Var på barnmässan idag och köpte tröjor till sonen och dotter och tanken var att dom skulle ha just dom svarta armybyxorna till. Vad gör jag nu ???

• H o p e
    anjis78 skrev 2010-10-09 19:04:51 följande:
    Här finns de både i 98 och 104

shop.pirumparum.nu/nova-star-nyheter/byxor/wi...

Jag har 98 till sonen som är rundt 1 m och jag skulle inte vilja ha de större.
    Meeen du är UNDERBAR, åååh va glad jag blev. Kvällen är räddad!!!!
  • H o p e

Nu är ett par svarta NS-byxor beställda kommer bli sååå fint till svarta NS-tröjan!

• H o p e

Jag är nyfrälstSkrattande. Fick hem dom svarta Nova Starbyxorna i dag. Stl 104 till sonen och 86 till dottern. Provade dom som hastigast nu ikväll och oj oj oj så fiiiina dom var. Det blir outfiten i morgon till dagis. Ska försöka få till ett foto i morgon.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17