Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Godmorgon flickor.

Uff, är sådär lagom mör i kroppen idag, sitta i skräddar ställning i 4 timmar är ingen höjdare

Kikade just igenom Mejas garderob och inser att det är dags för påfyllning, hon växer ju så det knakar.

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    lillronya skrev 2010-04-29 08:37:38 följande:
    Godmorgon!Förstår att du är mör, men resultatet blev ju toppen! Trevligt när det behövs påfyllning! Vad är du sugen på?
    Godmorgon

Ja fy alltså, just nu är det nog mest benen som värker Ja den blev mycket bättre än jag trodde.

Åh jag vet inte riktigt, klänningar är det köp stopp på, men lite fina bodys, t-shirts och byxor.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Zvartaliljan skrev 2010-04-29 08:39:36 följande:
    Här har jag precis plockat fram 62-lådan till Mateo och en del passade *WIHOO*
    Härligt
    O va fin han var i VV dressen, en sån måste Meja ha.
    Jag har precis börjat så smått med 74:a, fast sina Molo bodys i 62 kan hon fortfarande ha
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Zvartaliljan skrev 2010-04-29 08:55:12 följande:
    Ja Molos kortärmade bodys i 56 känns som det kommer passa hela sommaren här. Däremot långärmade är lite för korta i armarna nu. Suits har jag gett upp.men en sån VV-suit i 74 måste ju Meja ha då Den är helt klart värd pengarna, passar ju till allt!
    Jag har köpt 68 i Molos kortärmade bodys och dom kommer hon kunna ha länge.
    Suits är ingen ide här heller, Liam kunde aldrig ha dom och inte Meja heller, på mina barn sitter Katvigs bäst.

Ja VV suiten är ett måste känner jag nu
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Kristyr skrev 2010-04-29 09:35:28 följande:
    Ängeln> Sa ju att det skulle göra ont! Snyggt kommer det bli....(eller är)
    Hi hi, jaaa, du hade rätt Fy fasiken alltså, nu blir det ingen tatuering på länge, eller så håller jag mej till ställena jag vet att det inte gör så ont

Ja nu längtar jag bara tills den är läkt, plockade precis bort plasten, rengjorde och smörjde, sådär smidigt, tror sambon får hjälpa mej resten av dagen.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Kristyr skrev 2010-04-29 09:37:28 följande:
    Åhh var så "trist" att välja kläder i morse, hittade verkligen inget fint som jag kunde ta på....Inte kul när de kan ha kläder såååååå länge. Det blev pusseltröjan, ja den är fin men har använt den sedan i september...Tur att det kommer en bebis som man får byta garderob till ganska ofta under ett års tid iaf..
    Samma sak här, och Liam är så bestämd gällande kläder just nu, får muta honom om han ska ta på sej nåt annat än en tröja med bilar

Skönt att jag än så länge kan bestämma Mejas kläder iaf O den garderoben måste ju fyllas på typ hela tiden.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Kristyr skrev 2010-04-29 09:38:55 följande:
    dunkar skönt i ryggraden.... Å jag har lixom bara gjort en och den sittar i svanken.. Om det är det ondaste stället så vågar man nästan testa att göra någonannstans med någongång...
    Uff uff, ryggraden var INTE skönt, fast jag tyckte nog det var ännu värre ute på sidorna, där satt det dessutom nerver ner i låret så jag har rejäl träningsvärk i ena benet idag

Fast jag kan tänka mej att det gör ännu ondare på revbenen. Blir det nån mer tatuering så får det bli på vaden, där gjorde det inte ett dugg ont.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Kristyr skrev 2010-04-29 09:44:29 följande:
    än så länge är det inga bestämda åsikter om kläder men det är sååååååå trist när man inte kan flytta in nått från växalådan.... eller rensa ut nått gammalt. Men tror nog att katvig velourisarna han fick på sig och är sista gången han använder idag. revbenen har jag nog aldrig ens tänkt en tanke på att göra nått på.. men funderade på att bygga på svanken lite men vet inte....
    Ja visst är det, Liam hade 86/92 i typ flera år kändes det som
    Nu har han 98 och har så smått börjat använda 104 så inför sommaren måste jag fylla på rejält med t-shirts och shorts.

Jag hade först tänkt fortsätta på samma blommor på revbenen men efter gårdagens sittning och jag beslutat att det inte blir så
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Kristyr skrev 2010-04-29 10:28:14 följande:
    ljus botten är fint... Inte tänka så praktiskt, fläckar går att ta bort.Gillar mest ljus botten..
    Jag håller med, jag gillar ljus botten bäst, tycker dom mörka blir för tvättluddiga. O nu har jag blivit lite av en fläck expert så dom flesta fläckarna går bort.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17