Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

ChokladMoshin skrev 2010-07-05 14:58:15 följande:
    Stackarn
    Näe, det förstår jag med kommande bebis också.
    Håller tummarna att han bättrar på sig under eftermiddagen.
    Ja, hoppas kan man alltid
    Kristyr skrev 2010-07-05 15:07:50 följande:
    näe du har jag snart BF ser jag.. shit v 36 det är ju ganska snart.. spännande!!
    Ja, på fredag går jag in i vecka 37 så den kan ju kolla lite när som helst nu
    Skorpan i magen v.36 septemberflikkan.blogspot.com
  • Duntoffla
    Kristyr skrev 2010-07-06 14:09:18 följande:
    Hjärta{#emotions_dlg.flower}KyssHjärta{#emotions_dlg.flower}Kyss

Tack ALLA som var med på fina hand i hand suiten Elin fick med posten idag!!
    Finaste!! Solig
    Hjärta{#emotions_dlg.flower}KyssHjärta{#emotions_dlg.flower}Kyss
    Vad kul att den blev uppskattad!

Vet någon var Bugga-tråden numera håller hus? hittar den inte...
    Skorpan i magen v.36 septemberflikkan.blogspot.com
  • Duntoffla

God dag!

Hua, vad varmt det är idag! Brukar inte gnälla men nu är jag genomvarm och vill helst ligga i en lagom tempererad bassäng hela dagarna.

Greksmurfen skrev 2010-07-13 16:14:01 följande:
    hejhej=).....
    precis varit hemkommen från läkarbesök.... ev ser det ut som en liten bebbe vill komma att titta ut i nästa vecka ;).....

hmm e bra sugen på en till klädbeställning bara för det=P....mysgrodan hd ju en hel del fint kvar...=P

hmmmm borde ta å tvätta upp bb-väskans kläder å dona lite..hmmm vad ska man ha med =P...kommer ju inte kunna välja första kläder..hihi... få be er lite om råd sen ;)....

för övrigt så var jag, maxen å make med Liljan å fam igår på öland.... vi hade det verkligen toppen =)... kommer blite bilder....
    Spännande! Har du börjat öppna dig eller vad? När är BF?

Jag gjorde en liten halvdan BB-väska förra veckan då vi åkte bort. Här blir det mest icke-danskt som första plagg utom små Babuschkor och Molos blå med vita bubblor/prickar.
    Skorpan i magen v.37 septemberflikkan.blogspot.com
  • Duntoffla
    Greksmurfen skrev 2010-07-13 16:46:30 följande:
    har bf 2 aug.... men pga av lite omständigheter så har ja fått tid för igångsättning nästa vecka:)...... dock så ville hon ju bara sätta og¨ng om man var mogen... lr allrahelst heter det juh...
    men idag var ja öppen 2 cm å halvmogen lr va man ska säga =P... men hoppas INTE hon kommer innan det e ja inte beredd på... hon får vänta 1 v till=)...
    hur går det för dej ???

hon kommer ju vara inte allt för stor .. för 1 vecka sen beräknades hon till 2600g så blir en lagom bebbe med andr ord... dock så blir det största som kommer med i stl 50.... tro det kommer bli lite ida T som får följa med här =) tror molo kommer bli på tok för stort...
    Ok, då hänger jag med. Håller tummarna att hon håller sig inne lite till

Här är det bra men idag är det inte kul att vara gravid. Har haft mycket SD och förvärkar sista tiden så vi får se när det blir.
  • Duntoffla
    Kristyr skrev 2010-07-13 17:16:55 följande:
    usch för att var gravig..
    Jag var inne i stan och det var helt vidrigt. Här ute är det rätt ok.
    Greksmurfen skrev 2010-07-13 17:19:55 följande:
    ja hon ska hålla sig kvar 1 v till så e ja nöjd...=)

jo har  haft det som dej.. vilket datum hade du?? vi var rätt nära varnadra om ja inte minns helt fel=)  ??
    6 aug

Nä, dags att börja med middagen. Har ingen lust eller motivation att laga eller äta...Kräks
  • Duntoffla

Hej hej

Här var det lugnt. Idag är första mulna dagen och det känns skönt faktiskt. Attans vad varmt det har varit.

Shoppar ni något? Jag har inte reashoppat alls. Är så less på alla kläder nu och vill ha nytt.

Skorpan i magen v.38 septemberflikkan.blogspot.com
  • Duntoffla
    LJ2 skrev 2010-07-17 16:54:59 följande:
    varlit lugnt här länge..
    vill med shoppa  nåt, men vet inte vad.. kolla bra rea överallt, men.. ja.. känner inget sug??
    hmm.. *feber???*
    måste nog kolla lite mer..
    Samma som mig då, inget känns liksom lockande. Inte ens nytt. Måste vara värmen
    Skorpan i magen v.38 septemberflikkan.blogspot.com
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17