• molnen

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Nog bättre att tvätta i 60grader så färgerna fixeras.större risk att missfärga i 40grader.

• molnen
    Zvartaliljan skrev 2011-08-18 20:05:11 följande:
    har testat det med...har två olika set och det blev samma resultat. De torrfäller även EFTER tvätt.
    Trist att inte kvaliten är bättre :(  
  • molnen
    Ättika tar bort lukt. Låt den ligga i blöt i vatten och ättika. Tvätta med tvättmedel i maskin sedan.
  • molnen

Har fjolårets molooverall i peppermint och söker vantar till ,fanns det vantar i den färgen?!?. Gärna bilder på vantar ,mössor ni haft till denna ?!?

• molnen

Vad gäller för Molooverallerna och körning i torkskåp ? Dagis har inte haft torkskåp så jag har inte tänkt på saken förut men nu börjar stortjejen 5-års och de har torkskåp.

• molnen
    Busbellan skrev 2011-09-14 22:03:27 följande:
    Egentligen ska de väl inte vara i torkskåp tror jag inte, men så länge det inte är för varmt så tror jag det funkar.
    Däremot är det ju onödigt att torka en overall som inte blir blöt på insidan i torkskåp
    Lite rädd att de ska förstöra den bara men då är det nog ingen fara om det råkar hända någon gång.
  • molnen

Jag skulle vilja ha leggings i 104 och 122 från Molosalgen om någon kan tänka sig att vara bud inboxa

• molnen

Någon som köpt Molos nya skaloverall ,vad tycker om st. mm.Hur är dessa om man jämför med POPs ? finns dessa bara till 116 ?

• molnen

Har Molos uv tröjor från förra året ,köpte då 122-128 till min 5åring.Jag tycker dessa är jättesmå i st. någonn som sett /köpt årets och vet om de är lita små ? (jag funderar på st. 134-140 men det är inte många shopar som har denst.)

• molnen
    Milliemolly skrev 2012-04-08 08:52:17 följande:
    någon som hittat rabattkoden till babyshop?

ledtråd är påskfin och det ska vara en bebis som håller koden någonstans på deras sida

www.babyshop.se

jag hittar inte den......................arghhhhhhhhhhhhhh........ ....................ska ju shoppa lite Molo tänkte jag

Hilfe please..............?
    Visst var det bara igår lördag ?
  • molnen
    trolltriss skrev 2012-04-27 21:35:14 följande:
    jag vågade mej på en 134 till min 5 åring, men hon är lång,,,,,,, 
    Var köpete du ? fanns det fler ? inte så många shoppar som tagit in så stora....
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17