Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

RååSa BuBBlan skrev 2011-05-30 19:27:55 följande:
    Nu har jag två lurvoveraller till hösten/vintern, en i 80 och en i 86 det borde väl räcka åt Saga va? Hon fyller 1 den 17 Januari
    86:an ser enorm ut kan inte ens fatta att hon ska bli SÅ stor, lilla bebisen Hjärta
    Lillasyster är här <3
  • RååSa BuBBlan
    Guld gossarnas Super Mamma skrev 2011-05-30 19:29:57 följande:
    Ang.bodyn,så kan den ju passa,du skulle ju ha den först till hösten.    Molo lurvoverallerna bör ju räcka till i dom storlekarna,dom är ju rätt så stora ändå  
    Jo men 1 1/2 decimeter lär hon väl inte växa på tre månader?
    Lillasyster är här <3
  • RååSa BuBBlan
    Duntoffla skrev 2011-05-30 19:40:36 följande:
    Bubblan- Finfin shopping i BT! Är Molo-suiten med blommor på (cremebotten) fin IRL? Har varit lite sugen men inte bestämt mig om jag gillar den eller inte.
    Ja den är JÄTTEfin!! KÖP!!
    Lillasyster är här <3
  • RååSa BuBBlan
    molnen skrev 2011-05-30 19:41:05 följande:
    Oj då var det tur att jag inte köpte de i "vanlig storlek". Hur stor är din tjej ? vad har hon normalt för st. ? hur många st. ska jag gå upp?
    Jag mailade henne och trodde jag tagit för stora när jag beställde 116, min tös ligger precis mellan 104-110 nu, då säger hon att jag bör ha 122, sen testar hon på sin dotter som är lika stor som min tös och säger att 128 satt bäst, jag blev helt paff   Min tös är ca 105 cm lång..
    Lillasyster är här <3
  • RååSa BuBBlan
    lillronya skrev 2011-05-30 19:47:21 följande:
    Det är mysigt med fint väder, men hur 17 får man in ungarna?
    De är ute och leker fortfarande.
    De lär ju sova gott inatt iaf.
    Tur att vi bor mitt i skogen för de är ute i bara trosor/kallingar.
    Fy va härligt det låter Solig
    Lillasyster är här <3
  • RååSa BuBBlan
    Duntoffla skrev 2011-05-30 19:55:49 följande:

En unge sover redan här och den andra ligger i sängen och sjunger Robyn. Hoppas han somnar snart så jag kan träna lite sen.  
    Lillasyster är här <3
  • RååSa BuBBlan
    Tjollabolla skrev 2011-05-30 20:38:51 följande:
    Goodkväll!!

Åh Bubblan, skulle precis fråga om dom underbara klänningarna. Undrar vad jag ska ta till Lia då, hon har ju 80 annars... 92?!
    Hm.. ja du.. Om Bubblis normalt har 104-110 och vi köpte 128 så gick vi ju upp 3 strlk, kanske du ska ha tom 98.. Jag hade mailat Nina och kollat längden på dem om jag va du :) Eller ta det på facebook, hon svara ju snabbt :)
    Lillasyster är här <3
  • RååSa BuBBlan
    Duntoffla skrev 2011-05-30 20:39:05 följande:
    Ja, man inte annat än att skratta lite när han drar igång med sina uppträdanden. 

Såklart man blir ju ofta vääääldigt törstig just när man ska sova

Nu ska jag träna lite och sen slänga mig i soffan.

Säger go natt redan nu 
    Han är för underbar lille Noel   *sötnos*
    Lillasyster är här <3
  • RååSa BuBBlan

Go kväll

Vilket jäkla väder   Varit i Sthlm hela dagen och där va det först svinkallt när vi kom, sen blev det varmt under dagen men sen när man kliver ur bilen här hemma så är det TJUGOSJU grader   Skönt att huset varit stängt hela dagen för inne är set svaaaalt och skönt *me like*

Lillasyster är här <3
  • RååSa BuBBlan
    Lilla Ego 07 skrev 2011-05-31 21:20:08 följande:
    Nån som sett några bilder på katvigs höstkollektion?? hörde från en butik att det skulle bli en höjdarkollektion nämligen
    Å låter bra det Tungan ute Fleeer randiga suits hitåt
    Lillasyster är här <3
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17