Inlägg från: Kristyr |Visa alla inlägg
  • Kristyr

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Smultronhjärta skrev 2011-02-04 12:36:13 följande:
    ..och det är därför som vi kanske skulle skaka liv i secret och hålla det tll oss vanliga
    gärna men tyvärr är det för mkt löst folk där med nu Drömmer
  • Kristyr
    Zvartaliljan skrev 2011-02-04 12:40:12 följande:
    jo jag är väldigt sugen på det efter de skambuden jag fått på vissa saker...
    efter pop gruppen får man skambud hela tiden på kläderna i dansktråden, så trist..
  • Kristyr
    ChokladMoshin skrev 2011-02-04 12:38:07 följande:
    Fick också hem en P.op kläning häromdan, från T dock och den var inte i så fint skick som hon skrev i auktionen.
    Dock fläckfri, men ändå. Att det ska vara så svårt att beskriva skicket ordentligt likosm....
    skicket kan folk tycka olika om men fläckar.... *grr.*
  • Kristyr
    Smultronhjärta skrev 2011-02-04 12:43:41 följande:
    Kyss
    Zvartaliljan skrev 2011-02-04 12:40:12 följande:
    jo jag är väldigt sugen på det efter de skambuden jag fått på vissa saker...
    Det säger sig självt att det inte kan finnas 700 personer som har lika höga krav på sina grejer som en annan har. FB har blivit lite av ett miniTradera vad det gäller skick. Jag handlar inte längre där,och framförallt inte av människor som jag inte vet vilka det är... Inte efter senaste hemskicket där jag specifikt hade frågat TVÅ ggr om det var blekt/luddigt..hem kom bleeekt,luddigt OCH helt spruckna tryck Hamnade i loppiskassen pronto!
    Rynkar på näsan
  • Kristyr
    Zvartaliljan skrev 2011-02-04 12:54:23 följande:
    ja jag blev riktigt sur där...100inkl. för en lammsuit i superfint skick när jag skrivit bud från 170pp...hur ids man liksom lägga ett sånt skambud ens? Varför skulle jag skänka bort kläderna på det viset så hon kan sälja de dyrare på tradera sen? (ja jag tror ju inte hon själv skulle satt 100inkl. i köp-nu!!)

Ska jag starta en ny låst grupp o så släpper jag bara in oss "stammisar"? Och de som man vet har skött sig i säljgruppen, finns ju de som knappt skriver här men som ändå köper/säljer mycket o är noga med skick o så.
    många grupper..

men det blir så...

om fler tycker det är bra så kör på!
  • Kristyr
    h80 skrev 2011-02-05 19:58:48 följande:
    ja, helt underbart o jag har upptäckt det alldeles för sent Rynkar på näsan
    kom på det lagom till reorna..
  • Kristyr
    h80 skrev 2011-02-05 20:04:24 följande:
    ja, nu har jag ju hittat en del till lilla tjejen, men vill ha till stora också
    i vilken stl?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17