Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Duntoffla skrev 2011-06-01 18:00:42 följande:
    Bubblan- Massa fin shopping! Var det där alla 68-plagg försvann? Till dig och Preggi  
    Letade ju till Solouniko.  
    Jopp! jag fick en hel del 68:or vilket va perfekt   Solos lilla måste ju ha en bit kvar till 68?   det är ju tom stort till Saga och hon är ju snart 5 månader ...
    Lillasyster är här <3
  • RååSa BuBBlan

Mårning!!! Här vaknar man kl 07.30 av trummor och trumpeter, nåt jäkla musiktåg som drar förbi, jättetrevligt visst men FEL tidpunkt på dygnet

Lillasyster är här <3
  • RååSa BuBBlan

Nä jag begriper inte varför dom ska trumpeta på morgonen Hela byn måste ju vilja kasta skor på om liksom Jäkla tid dom valt!!!

Lillasyster är här <3
  • RååSa BuBBlan
    Busbellan skrev 2011-06-02 08:11:25 följande:
    Enda sättet för dem att få folk att titta på dem kanske, sen vilken typ av blickar de får kanske är en annan sak
    ha ha ha, ja bergis
    Lillasyster är här <3
  • RååSa BuBBlan
    Duntoffla skrev 2011-06-02 08:18:49 följande:
    Ja detta print. Har alltid ogillat kaninerna (även de gamla) i början men sen älskat dem

www.pilutta.se/molo-linnebr-joshlyn-catalina-...

Tar gärna emot tips på fina underdelar till dem, gärna rött!
    ÅÅÅÅÅ mina älsklingskaniner!! Dom så himla ffina!! Har dom lakan åxå *favvisar*

Lindex leggings? Röda, ljusturkosa, blå ja massa passar ju till
    Lillasyster är här <3
  • RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2011-06-02 08:28:10 följande:
    lillebror och isabel har 116 i både tröja leggings och klänning. liite stort först men drar ihop sig i tvätten

sötisarna Kyss
    Lillasyster är här <3
  • RååSa BuBBlan
    Duntoffla skrev 2011-06-02 08:31:31 följande:
    Men har Lindex röda leggings nu? Förut har de bara haft rosa, lila mfl.

Kanske dags att ta en runda dit och checka läget. Annars får det bli Villervallas (kom ju på att de borde passa)

Idag fick det bli Pop-kjol men jag vill ju gärna ha något under också.

På baby vet jag iofs inte, jag köpte till Bubblis på junior iallafall    Gud så sööööt i kjol Hjärta Gullunge!!!
    Lillasyster är här <3
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17