Inlägg från: Buttelina
|
-
-
jag gillade mest pojk faktiskt. lillebror ÄLSKADE safari och bondgård. tågen tyckte han redan att vi hade
. jag älskade baseboll hjälmarna 
-
men åhh vad kommer det för fler leggings? popcornen var coolaninmid skrev 2010-11-26 09:18:40 följande:Ok
Lägger upp bilder i bloggen under dan!
-
men hur kan du praktisera med melina?Greksmurfen skrev 2010-11-26 10:07:55 följande:hej hopp!
har varit fullt ös denna veckan ikväl kommer äntligen maken hem...... vara gräsänka ,ha praktik å ha hand om hund max å melina e ingen hit. iaf inte när man e själv..
vart hittar jag nya molo?!?! har bara sett nga från bor.
http://www.houseofkids.dk/pl/B%C3%B8rnet%C3%B8j-molo-pre-spring-nyt-_2684.aspx -
jaaaa MASSA bilderninmid skrev 2010-11-26 10:22:35 följande:Det kommer svart med färgglada stjärnor bla
Kan lägga upp fler bilder sen om någon vill se!
petitfashion.se/
är så grymt nyfiken! kommer det många leggings med print?? kul! tack
-
jaa detta lär bli dyrtDuntoffla skrev 2010-11-26 10:24:37 följande:Åh popcornen vill jag ha. Och det printet på första bilden och de andra två. Det kan nog bli dyrt ändå
åh jobbigt vännenGreksmurfen skrev 2010-11-26 10:25:15 följande:haha ja du.....mama å syrran ha hjälpt åt att ha henne sen kommer dem till praktiken när hon ska äta =P.... sen har hon fått vra med 2 dagar med ...lite mer stressande å ha med henne men det fick gå, hade ingen passning till henne....
-
jag ÄLSKAR molos overaller och barnen har inga problem att hoppa i dom.. i år har dom i och för sig bara jacka/byxa men de har tidigare inte haft problem..Ocikatten skrev 2010-11-26 12:18:03 följande:Läser här om alla som dissar Molo-overallen men måste ändå fråga: Hur stor overall till grabb 4 år 107 cm och 20 kg??
jag hade tagit 116. 110 hade funkat men tveksamt om det funkar i feb i armlängd -
biiilder på mer pre spring tackninmid skrev 2010-11-26 12:30:13 följande:Förstår inte hur man kan dissa den? Mina barn har inte haft några som helst problem att få på sig den, den har tom varit en av de smidigare vi haft...
-
-
vad tyckte du om safari då? jag äälskade det! och bia medTjollabolla skrev 2010-11-26 14:27:29 följande:Gosh vad coolt popcornprintet var!! Hoppas nu det kommer till grabb med
Milo hade älskat det!