Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

skiiit åxå, nu kom skatten in på kontot åxå gahhhhh!!

Lillasyster är här <3
  • RååSa BuBBlan
    ChokladMoshin skrev 2011-06-09 20:51:01 följande:
    Jag tycker det är superfint, men tycker det skär sig helt med dom ränderna.
    Men fråga Bubbelmamma, hon gillar det ihop

GOkväll förresten
    Påstår du att jag har dålig smak?
    Lillasyster är här <3
  • RååSa BuBBlan
    Mawe123 skrev 2011-06-09 22:10:34 följande:
    Gaaah - jag tror jag blir tokig Skrikandes

..har köpt flera "nya" plagg nu på T och TS, de har saknat lapp och vissa varit upptvättade.. bla..bla..bla.

Men sålts som nya,

men när jag fått hem dem har tvättrådslappen på insidan varit helblekt - vilket gör mig galen {#emotions_dlg.djavulsk}

Mailade just en säljare på T och ville se bild på tvättrådslappen - hon måste tro att jag är helt crazy Skäms

kanske fjantigt men det retar mig såååå
    rätta takter!! På tvättrådslapparna bara
    Lillasyster är här <3
  • RååSa BuBBlan
    Mawe123 skrev 2011-06-09 22:18:00 följande:
    känner mig rätt knäpp och förstår att risken är stor att hon inte ens orkar svara.. men samtidigt känner jag mig ju lite lurad också .
    dom lapparna är ju en superbra indikator på just Molo, så tycker det va smart av dig mer än knäppt faktiskt
    Lillasyster är här <3
  • RååSa BuBBlan
    Mawe123 skrev 2011-06-09 22:20:11 följande:
    ingen skatteåterbäring för mig, har dock deklarerat idag och skickat iväg ett 6 siffrigt belopp till skattmasen - inte så kul men firar att det äntligen är gjort med ett glas vin Flört
    Skål
    Lillasyster är här <3
  • RååSa BuBBlan
    Busbellan skrev 2011-06-09 22:26:36 följande:

Alltså hur dum får man vara egentligen

VARFÖR har jag köpt alla leggings ur vårkollektionen i storlek 104 till Ella, kommer ju betyda att det blir tomt på mololeggings redan framåt hösten skulle jag tro. Kunde ingen taat om för mig att jag skulle köpt 110 på en gång

Ni som har lite större barn än mig, hur långt var barnet ungefär när leggingsen i 104 var urväxta?

du skulle gjort som jag, bunkrat 110/116 Bubblis kan ha 104 precis nu, men till hösten tror jag inte dom funkar faktiskt..
    Lillasyster är här <3
  • RååSa BuBBlan
    Busbellan skrev 2011-06-09 22:33:02 följande:
    Hur lång är hon?
    Ella är 104 cm nu och 104 sitter precis så jag tror inte heller de funkar till hösten
    Vissa kanske, för de är ju inte exakt lika långa
    105 cm ca är hon nu Här sitter 110 bäst men 104 oki..
    Lillasyster är här <3
  • RååSa BuBBlan

Kollade bildis.. OCH SHIIIIT choklad DET kallar jag HOPPING!!! Å va ska ru med så många skaloveraller till? Drömmer

Lillasyster är här <3
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17