Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

ängeln83 skrev 2010-04-19 19:15:15 följande:
    Godkväll flickor. Här hemma börjar lugnet lägga sej, Liam sover, sambon åkte just på hockey+natt jobb och Mejas nattnings tid börjar närma sej...skööööönt. Meja har varit bedrövlig dom senaste dagarna, nu MÅSTE det vara tänder på g, det dreglas floder, tror aldrig jag sett nån dregla så mycket
    Ha ha då sog du inte Anton när han var liten Han dregglade mängder tills han var 4 år! Först då upptäcktede problemet. Hans adonoider var helt igenvuxna. Så jo du jag vet hur det är Fördelen är att man behöver mycket kläder. Idat har ju så fina dregglisar. Dessa fanns ju inte när han var liten.

Sötisar i bt!
  • SmillaMilla

Alltså jag har väldens underbaraste son Måste ju berätta vad han frågade om i fredags.

Vi sitter o äter salta pinnar, Anton ser mycket fundersam ut o fråga
    -Mamma, hur växer salta pinnar?
    -Kommer de från frön?

Hmmm ja det var ganska svårt att hålla sig för skratt.

• SmillaMilla
    lillronya skrev 2010-04-19 19:20:31 följande:
    Hmm vad konstigt. Hoppas ni får rätt på det. Kramar
    Ja jag hoppas också det. Inget kul alls. Men sambon lät lugn så jag borde kanske också vara det
  • SmillaMilla
    CamillaJ skrev 2010-04-19 21:04:12 följande:
    Hej !! Tänkte bara kika in och säga att vi fick en dotter, Tuva.. den 17 april.. allt gick bra hon vägde 4495g och var 54 cm lång. Så nu är man på riktigt shopping humör ;) Men iaf det jag undrade var länken till bildtråden ?
    Åhhhhh GRATTIS! Underbart!
  • SmillaMilla

God kväll. Här har jag helt plötsligt fått en dotter med önskemål om kläder. Men med lite kompromissande så går det bra. Men frågan är hur det kommer att gå nör hon börjar på dagis.

• SmillaMilla

Hilla: Härliga bilder i bt! Men jag tror att jag gillar mössan bäst Den får gärna flytta hit

• SmillaMilla
    Mosen08 skrev 2010-04-20 21:22:24 följande:
    HILLA eller nån annan var kan man köpa svea mössor?!
    Zillstar eller mylittleztore.
  • SmillaMilla
    Busbellan skrev 2010-04-20 21:29:27 följande:
    Vad tror ni tjejer? Går basketkängorna från maxi sälja? Köpte ju ett par i varje färg, men inser att det ena paret inte kommer bli använt, tror ni man kan få lika mycket som man köpte dem för?
    JA det får man säkert Testa fb
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17