• h80

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

högbergarna skrev 2010-05-28 05:39:02 följande:
    Ahh vilket skit.. Jag e alltid för sent ute..Jag är fortfarande vaken... Jobbar natt.. Slutar kl 7.15. Ska bli skönt. Känner mig mycket trött nu!
    skönt att du slutar snart, de sista timmarna är de värsta.....

fungerade fb-länken?
  • h80

totalt ot, men nån som har tips på lunchmat, som går snabbt????

• h80
    ängeln83 skrev 2010-05-28 12:39:49 följande:
    Som jag trodde, dom fick inte ut den Som vanligt blev han helt hysterisk när dom skulle försöka.Så nu har vi fått en remiss till öron-näsa-hals i Jkpg, får dom inte ut den där så blir det inskrivning och sövning Åååååååh, INTE IGEN!!!Men visst borde dom kunna ge lugnande istället för att söva ner honom helt? Jag vill verkligen inte vara med om det igen.
    de borde kunna ge honom ett snabbt rus ( så gör dom på mitt jobb iallafall) då varar det bara några min o ni kan gå hem direkt sen
  • h80
    ängeln83 skrev 2010-05-28 12:46:38 följande:
    Ja det var precis det jag menade, tycker lixom att nersövning är absolut sista utvägen.Hurdana blir dom när man ger dom ett snabbt rus? Liam blir ju stark som Hulken när man gör nåt mot hans vilja.
    de somnar så det är nästan som en sövning, fast ändå inte (svårt att förklara)
  • h80
    ängeln83 skrev 2010-05-28 13:22:22 följande:
    Okej men det låter ju bra mycket bättre, men då får man åka hem direkt efter eller?
    vågar inte säga hur det är på ert sjukhus, men hos oss får man det, får kanske stanna 30 min, men sen så
  • h80

En storleksfråga. Jag har köpt klänningar i storlek 92 på salgen, tänkte dottern skulle ha dom nästa sommar. Men de ser så stora ut. Hur långa har era tjejer varit o hur gamla när de har haft klänningar i storlek 92?

• h80
    Buttelina skrev 2010-05-29 21:06:27 följande:
    4 ½
    ånej. min tjej är 2½ nästa sommar................blir de för stora menar du?
  • h80

hmm, min tjej är rätt kort för sin ålder dessutom..........får ligga lääänge i växalådan då

• h80
    solouniko skrev 2010-05-29 21:23:49 följande:
    Är inte våra ungefär i samma ålder? Tror Millas i 74/80 från våren kommer passa nästa sommar för de är ännu rätt lååånga på henne. De i enkel storlek i 74 sitter bra nu, 80 är långa! 92 i klänningar på henne lär nog dröja ett par år
    min tjej är lite äldre än din, hon är född i okt 08, men 74/80 är rätt långa på henne också. Hon är 82cm lång.
    Smileycat skrev 2010-05-29 21:23:21 följande:
    beror ju lite på vad det är för klänning oxå.. har en del till Ebba som är 4år, men vissa är korta och vissa är stora eller lagom hon är nu 98cm, har tagit ett stort skutt för hon var nyss 92cm i mer än ett år..Svarta stars är lite kort tex..
    multiflower bl.a
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17