Vi som shoppar danska barnkläder del 17
Lia har 62 i sommarsuiten i bt. Hon blr 4 ån den 12 juni o är minst 64 cm lång o väger nog runt 7 kg nu. Jag tycker den är stor i storlek, hon lär kunna ha denna hela sommaren...
Lia har 62 i sommarsuiten i bt. Hon blr 4 ån den 12 juni o är minst 64 cm lång o väger nog runt 7 kg nu. Jag tycker den är stor i storlek, hon lär kunna ha denna hela sommaren...

Hej flickor!
Idag går alla mina tankar till AnnaMaria och familjen. Det är så hemskt och sorgligt...
Är det nån som vet om Hummels fina turkosa soldress finns nånstans? Finns bara i 98 på LLM. Behöver 104 minst. Måste ha en soldress NU. Milo har fått plitor över hela kroppen som kliar, är det soleksem?? Han ser hemsk ut på ryggen och i ansiktet, men han har inte bränt sig. Jag funderar på om det är solkrämen..
Hej flickor! Jag letar som en tok efter hummels fina turkosa uv dress. Nån som sett??!
Hej i tråden!
Liljan, vilken storlek har Maia på sin småfolk badsuit?
Jag velar så vilken Milo ska ha.. Vill ha Hummels, men hittar ingenstans i 104. 98an var kortare än vår Mala i storlek 2 år! Så den går bort...
Så, ska han ha småfolks eller nån annan från Mala? Jag är rädd att småfolks ser lite konstig ut.. Som pyjamas eller nåt. Vad tycker ni? Hjälp en velpotta idag! ![]()
Åh jag får sån ångest
Kanske man skulle haft 2 delat???