Tjollabolla skrev 2010-06-14 20:52:45 följande:
Hej flickor!
Är helt ur förbannad här hemma. Fick mail för några dagar sedan från extrafilm, om att man fick framkalla VALFRITT antal bilder gratis. Endast frakt/expeditionsavgift skulle tillkomma. Framkallad 1100 bilder igår, såg bara att det stod bilder 0,00 kr. Sen när jag tittade på orderbekräftelsen, då står det "Start/expeditions avgift 799 kr och frakt 89 kr" !!! Inte FAN trodde jag att det skulle va SÅ dyrt! Mailade dom direkt och skrev att det måste blivit något fel, hade det inte det så kunde dom annulera ordern.
Fick svar kl.16 idag att det stämde och att dom inte annulerade några ordrar! Har dom verkligen rätt att göra så här?! Dom hävdar att det står i nån pdf fil vad expeditionsavgifterna är, vilket jag aldrig fått fram. Det är ju helt vansinnigt!!! Jag tog ju dubbla kopior och sånt bara för det var gratis... Dessutom borde dom nog fasen kunna annulera en order när man mailar en sekund efter att man beställt!!!
Shit, jag fattar att du är i upplösningstillstånd
Jag har med fått mailet, tänkt precis som du, men inte kommit till skott än..
har läst mailet , klickat på länken, läst infon där, men precis som du har jag aldrig öppnat pdf filen som de hänvisar till.
Tycker att det är värdelöst, luktar falsk marknadsföring lång väg!!