• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • nettan1016

Det jag beställde från zillstar fanns. Jag mailade henne och fick svar om att hon inte hinner med riktigt. Sen skrev hon också att vi ska hålla utkik för det kommer fler knasiga koder framöver {#lang_emotions_laughing}.

Vann också ett par nya Nova star jeans till Samuel i morse, endast 260 Kr. Billigt!!
    Vann ju tidigare i veckan ett tåglinne till Samuel.
    Nu behöver jag bara hitta ett hajlinne i storlek 122 eller 128 alternativ haj t-shirten.
    Samuel har ju äntligen efter mycket påtryckningar från mig fått upp ögonen för Molo. {#lang_emotions_cool} Säg till om ni hittar. Gärna på något ställe som även säljer Nova star då jag måste {#lang_emotions_wink} ha ett par harem nova star till Evelina också.

Mamma till Samuel och Evelina
  • jenniebebisimars

Jag älskar MOLO kläder...Finns det nån här som har bra tips på webb sidor där man hittar dessa & där de kanske kan ha lite rea med framöver?kram på er!!

• Quiet thoughts
    Hej alla.

Jag vill tacka så jättemycket för det underbara halsbandet ni ordnat åt Lova.
    Det var så ... ja så otroligt fint av er. Blev jätterörd då jag såg vad ni hittat på.
    Vi lär som ni vet bli en hel del veckor i Uppsala, det mesta skriver jag i bloggen.
    Har inte så mycket mer att säga om Lovas mående än att det är ju inte bra, hon är ju lam i benen men känner ju om man kittlas men hon kan inte använda dem längre.
    Samt att talet är sämre än Alvins för det mesta.

Ta hand om er. Tusen kramar.
  • lillronya
    Quiet thoughts skrev 2010-04-17 18:44:31 följande:
    Hej alla.Jag vill tacka så jättemycket för det underbara halsbandet ni ordnat åt Lova.Det var så ... ja så otroligt fint av er. Blev jätterörd då jag såg vad ni hittat på.Vi lär som ni vet bli en hel del veckor i Uppsala, det mesta skriver jag i bloggen.Har inte så mycket mer att säga om Lovas mående än att det är ju inte bra, hon är ju lam i benen men känner ju om man kittlas men hon kan inte använda dem längre.Samt att talet är sämre än Alvins för det mesta.Ta hand om er. Tusen kramar.
    Hej!
    Vet inte vad jag ska skriva, men tänker ofta och mycket på er. Skickar en massa kramar.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • THEA och Grodan
    Hej alla.Jag vill tacka så jättemycket för det underbara halsbandet ni ordnat åt Lova.Det var så ... ja så otroligt fint av er. Blev jätterörd då jag såg vad ni hittat på.Vi lär som ni vet bli en hel del veckor i Uppsala, det mesta skriver jag i bloggen.Har inte så mycket mer att säga om Lovas mående än att det är ju inte bra, hon är ju lam i benen men känner ju om man kittlas men hon kan inte använda dem längre.Samt att talet är sämre än Alvins för det mesta.Ta hand om er. Tusen kramar.
    Kramar {#lang_emotions_heart}
    ♥ Tilde 980430 ♥ Alexander 070818 ♥
  • Busbellan
    Kram!!
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Mawe123
    Läser bloggen, Tänker på er, Hoppas på mirakel {#lang_emotions_heart}
    William 000213, Lowe 070712
  • hzl

Verkligen förlåt quiet att jag bara stökade in med ytliga o igentligen oviktiga ting som kläder. Var ouppmärksam o såg inte ditt inlägg innan jag postade. Känner inte dig men alla varma hälsningar. känner med er lilla familj

• Greksmurfen
    Hej alla. Jag vill tacka så jättemycket för det underbara halsbandet ni ordnat åt Lova. Det var så ... ja så otroligt fint av er. Blev jätterörd då jag såg vad ni hittat på. Vi lär som ni vet bli en hel del veckor i Uppsala, det mesta skriver jag i bloggen. Har inte så mycket mer att säga om Lovas mående än att det är ju inte bra, hon är ju lam i benen men känner ju om man kittlas men hon kan inte använda dem längre. Samt att talet är sämre än Alvins för det mesta. Ta hand om er. Tusen kramar.
    tänker på er.. stora kramar......{#lang_emotions_heart}
    mamma till Maximilian född 081028
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17