• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • Kristyr
    Kristyr skrev 2010-04-17 11:16:59 följande:
    blir nog HKLÖÖ för mig med därifrån snart...
    Katvig miniapple {#lang_emotions_heart}

Sommarsuit i lila till storebror och bebis... {#lang_emotions_sunny} Lila är ju massor med unisex än grönt är iaf..*tycka*{#lang_emotions_dreamer}
  • hzl
    Zvartaliljan skrev 2010-04-17 10:49:03 följande:
    nja jag gillar esl.s lila med klöver...men den är attans så dyr
    Den är inte så dyr! Jag har spanat på den med.. men vad tror du/ni om storlekar? Har hittat den i 86 men dom är också små som katvig va?
    Min tjej är 76 lång o väger 9,5 cirka..
    mycket 80 är för smått o mycket 86 för litet.. Vad tror du?
  • hzl
    Busbellan skrev 2010-04-17 10:50:09 följande:
    Nu vill jag ha mail från zillstar!Har ju mailat och frågat, men fortfarande inget svar. Finns säkert inte ett enda av mina plagg
    konstigt att du inte får svar. jag har mailat med henne säkert tre gånger sen du skrev första gången.. Ring!
  • hzl

har hittat den lila esl nutty uv stlk 104 o 116 om nån var intresserad?

• AochJsMamma

Goddag i tråden!!!

Ser att ni kikat på fiiiin UV dräkt från Hummel, sån MÅSTE jag ha till Alex. Nån som vet om den finns i sverige, eller om det är nån shop som brukar ta in hummel uv dräkter? Blev helt KÄR!

★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
  • SmillaMilla

Kanske ett litet tips.

Kappahl hade nu fått in nya t-shirtar i katvig kopior. Jag köpte turkos/vit, grön/blå och gul/vit. Jätte fina! Ta 3 bet 2.

• AochJsMamma
    SmillaMilla skrev 2010-04-17 12:16:33 följande:
    Kanske ett litet tips. Kappahl hade nu fått in nya t-shirtar i katvig kopior. Jag köpte turkos/vit, grön/blå och gul/vit. Jätte fina! Ta 3 bet 2.
    bredrandiga? LÅter jättefint, lite trött på de vanliga smalrandiga á la POP.

Hjälmmössa från Molo i stl L, vilken stl tycker ni det motsvarar? Tänkte slänga ut en på T, har bara blivit liggandes med lappen kvar sen förra våren..
  • Tjollabolla

Hoppas innerligt att Milo går ner i en 104 från Hummels UV dressar... Han är 100 lång. Ingen blöja... Han MÅSTE få plats i en sån! Annars är det ju tur att Lia gör det, den rosa ska apselut hit!

♥ Milo 22/2 2007 ♥ Lia 12/2 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • AochJsMamma
    Tjollabolla skrev 2010-04-17 12:23:20 följande:
    Hoppas innerligt att Milo går ner i en 104 från Hummels UV dressar... Han är 100 lång. Ingen blöja... Han MÅSTE få plats i en sån! Annars är det ju tur att Lia gör det, den rosa ska apselut hit!
    står att man ska gå upp en stl, undrans om 98 funkar då eller blir detför stort tro..han har 86/92 nu..{#lang_emotions_undecided}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17