Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Buttelina skrev 2010-12-10 10:58:51 följande:
    jaa det hoppas jag med <3<3<3
    eller ja inte att det kommer till småttar kanske Drömmer men jag hoppas att det kommer leggings. och även babyleggings med liten mudd/kant nertill för dom kan bella ha i strl 92 som 3/4 leggings
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    Duntoffla skrev 2010-12-10 11:00:19 följande:
    Goddagens!

Smilla- Hoppas verkligen att ni får något vettigt svar på proverna och kan göra något åt det. *kram*

Butte- Åh vad snyggt det där printet är! *vill ha*
    jaa underbart! jag hoppas det sidan om på bilden kommer i leggings med tänk det och en svart kik kid klänning LÖÖÖV
  • Buttelina
    Duntoffla skrev 2010-12-10 11:03:33 följande:
    Blir en dyr vår...
    Drömmer
  • Buttelina

håller med er om den fiina modellen på molotröjorna! isabel ha flera st. sååå fina. dock är dom flesta 116 och dom kommer inte passa sådär värst länge till Obestämd

• Buttelina
    Stormis skrev 2010-12-11 22:53:04 följande:
    Men åååh, jag hade ju bestämt mig för att stänga ner min korg . *springer upp och kollar hur olika/lika ränderna är* Drömmer
    duu jag har dom ränderna i både tunika, två par leggings, babyleggings, linne, tröja med mudd och denna modellen så kööp du
    Busbellan skrev 2010-12-11 22:53:33 följande:
    nej, dom är verkligen små!
    104 får nog snart flytta för jag tycker inte den sitter så fint längre
    nä 116 sitter precis och 122 fanns inte så jag har köpt två i strl 128 och dom funkar Förvånad. hon är väl typ 110cm nu.. men 122 är den optimala strl..
  • Buttelina
    Stormis skrev 2010-12-11 23:30:17 följande:
    Buuuuute! Men är det samma ränder, eller nästan samma ränder? De ser ju lika samma ut (vilket jag vill för då passar ju nya till leggingsen så kan jag hiva gamla tröjan).
    alltså jag jämförde nya tröjan med gamla tunikan och ränderna är exakt samma men spegelvända... så det är ju absolut inget man tänker på kkööööppp
  • Buttelina
    Stormis skrev 2010-12-11 23:45:09 följande:
    Varför sover inte jag .
    shoppingsuuuget håller dig vaken
  • Buttelina
    Busbellan skrev 2010-12-12 00:10:37 följande:
    Perfekt!
    Jag köpte 4 sycken
    och jag tre
  • Buttelina
    Buttelina skrev 2010-12-12 00:22:03 följande:
    och jag tre
    äsch nu blev det 4 st nu går jag o lägger mig

godnatt
  • Buttelina

alltså isabel är för go hon brukar alltid somna som en stock.. och hon brukar aldrig säga emot mig utan hon är en snäll go tjej.. men idag vid nattningen så ville hon inte somna och jag sa att hon måste för att hon ska upp tidigt och gå luciatåg imorgon. då satte hon armarna i kors och sa "mamma jag tänker inte sova nu, om jag är trött imorgon så är det mitt eget fel, och dessutom så tänker jag inte bjuda dig på mitt nästa kalas om jag inte får gå upp"

såå söt man blir liksom lite förvånad när hon mopsar emot så nu står hon och sjunger och leker med vatten vid vasken Drömmer. *älskar*

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17