Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Stormis skrev 2010-10-30 20:13:36 följande:
    Fattar ingenting. Liksom tom salg inom räckhåll . Fast jag måste erkänna att jag är bra sugen på en Katvig nu eftersom de verkligen hade sommarplagg i våras. Borde ju köra en höstsalg med långärmat etc snart då ju. Har iaf börjat cleara för barnvakt etc för Molo och T-kontot är välpåfyllt och fint så jag är redo!
    Ja just det! Katvig har inte varit än.
    Hmm kanske ska ta ett race och försöka få ihop pengar till det med?
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • lillronya

Ingen som har barn som har 110/116 som ska buda på småvis auktion. Går ut nu kl 21 och ligger löjligt låt.
    Tom så att jag budat som inte ens har några växalådor.

• lillronya
    Buttelina skrev 2010-10-30 21:02:25 följande:
    det var nära att jag vann den tur att jag inte gjorde det gillade inte tröjorna eg
    Jag gillade ju småfolkströjan.
    Men kunde inte gå högre för plagg som vi egentligen inte kan använda på jättelänge.
  • lillronya
    Stormis skrev 2010-10-30 20:55:32 följande:
    6 oktober. De brukar ju tima hyfsat med andra salg och jag har sett på BB att de flaggat lite för en vipsalg där ( ).
    Ja just det ja. Det var på Nikitas födelsedag så där fick jag deala en hel del.
  • lillronya
    Buttelina skrev 2010-10-30 21:06:54 följande:
    nä jag blev suegn på auktionen i strl 122 men det kändes galet
    Ja lite va?
    Ville ju ha girly 98/104...
  • lillronya
    Stormis skrev 2010-10-30 21:12:40 följande:
    Tror inte att nån har BiB-kortet kvar nu, men man kan ju alltid teckna nya om man "måste"... Tänker iaf ALDRIG åka på Katvig igen om jag inte kan åka första dagen. De ar ju nu visat på flera salg att de inte har så mkt på lager i de stl jag kollar mest . Fast nu kan jag iaf börja kika lite i 104.
    Jag är jättesugen på katvig!
  • lillronya

Hur är småfolks leggings och strumpbyxor i stl?

Köpte den här klänningen

DSC01332.JPG

Funderar på om de här passar till och vikken stl man ska ta till N då. Hon är 13cm lång ungefär.
    smavi.se/shop/&cat_id=82

• lillronya
    lillronya skrev 2010-10-30 21:21:17 följande:
    Hur är småfolks leggings och strumpbyxor i stl?

Köpte den här klänningen

DSC01332.JPG

Funderar på om de här passar till och vikken stl man ska ta till N då. Hon är 13cm lång ungefär.
    smavi.se/shop/?artnr=02-978-08&cat_id=82
    HAhahaha kanske inte 13 cm? 130 såklart!
  • lillronya
    Tjollabolla skrev 2010-10-30 21:38:51 följande:
    Ja alltså det fick ju vi med, fotografen höll på i 20 minuter, dom skulle sitta upp på en liten pall och Milo kämpade som en tok för att orka hålla Lia. Så till sist gav jag upp, fotografen hjälpte inte till att få dom att titta på honom ens. Han bara klickade, sen väntade han tills bilen kom upp i datan innan han tog igen.
    Jaha, då hjälper det ju inte att få se bilden innan om  inte fotografen gör sitt jobb. Kass!
    Flock skrev 2010-10-30 21:42:17 följande:
    Hallo hallo!

Jag köpte stl 146/152 tilll mig och där är några cm till godo, så de bör ju vara lite stora i stl då..

Hoppas jag kan hänga med lite här inne nu. Förhoppningsvis lite roligare nu när jag har ett internet som fungerar lite bättre. Tror inte det har fungerat sedean i våras...
    Köpte du såna som är som strumbyxor i kvalliten? För det tror jag att dessa är.

Ja hoppas att du kan vara här mer nu. Och att vi får till en lekdejt snart.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17