Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Stormis skrev 2010-12-14 22:23:17 följande:
    Men skoja låg aktivitet här idag! Sitter ni alla med tända ljus och sjunger för min Svante, det var snällt . Hipp hipp hurra!!!! Själv har jag firat med att bränna 800 på LPL... Nån som vet hur rådjusleggingsen är i stl btw?
    täänk att han fyllt 1 år helt sjukt vad tiden går. grattis till lilla sötisen
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    Stormis skrev 2010-12-15 10:10:55 följande:
    Såg ett paketpris som jag gillade, men skrev inget eftersom det stod att du skulle kolla de kortärmade . Hur snällt och braigt det erbjudandet var måste jag nog ändå hoppa. Vi dröser av långärmat här och hon vill bara kortärmat...

Svante tacka alla för alla grattis Hjärta
    ahh ok jag ska kolla våra kortärmade
  • Buttelina
    ängeln83 skrev 2010-12-16 09:40:30 följande:
    Godmorgon.

Här har vi också fått konstiga sovvanor, eller ja, Meja. Hon somnar kl 19 och vaknar efter nån timma tok pigg, igår somnade hon om igen nån gång runt midnatt. Som tur väl är så sover hon bra på nätterna iaf, vaknade kl 9 idag. Men jag saknar min lilla ensam tid på kvällen.

Vilken storlek har era 3-4 åringar på Molos väpnarluvor?
    lillebror kan ha både 2-3 år och 4-5
  • Buttelina
    SmillaMilla skrev 2010-12-16 16:29:09 följande:
    Hej tjejer!

Jag tänkte ju shoppa i kväll. Men sveas läkare ringde och vill att hon kommer in på observation på sjukhuset under natten. Han gillade inte hennes allergiska reaktin i natt
    bra det tycker jag <3 du kan shoppa andra dagar
  • Buttelina
    THEA och Grodan skrev 2010-12-18 14:39:09 följande:
    Ganska normala till stora i storlek tycker jag. Bägge dina kan nog ha stl 98-104, tror att Butte använder det till både Bia och Bella.
    jepp stämmer fast det skiljer lite från olika årsmodeller. både isabel och lillebror har 98/104 i sina med pingviner på men jag har en som är på gränsen till för liten i strl 98/104 nu..

så preggi jag hade nog tagit 110/116 till p och 98/104 till m.. men nu har jag ju inga av de nya.. hade jag köpt nya nu så hade jag tagit 110/116.
  • Buttelina
    Preggi skrev 2010-12-18 18:09:41 följande:
    Tack gumman.. Ska bara vänta tills min man har åkt ut på stan så ska jag shoppa sen..
    haha perfekt
  • Buttelina
    na96gen skrev 2010-12-18 18:41:30 följande:
    Busbellan.. ooo vad fina de var i sina fina vinterkläder
    Hummel jackan , var kan man finna den ?.. om den finns längre..... *håller tummarna*
    det finns en lila.. och en svart med typ cerise detaljer
  • Buttelina
    1 och 1 är 3 skrev 2010-12-19 14:01:19 följande:
    Tjejer, vad köper ni i julklapp till männen i era liv?

Vi har sagt att vi inte ska köpa något till varandra i år då vi precis bytt bil och ser de som julklapp till oss båda, men något vill jag ju köpa iaf... Problemet e bara VAD? Jag har helt tappat fantasin... Kläder e tråkigt, klocka/smycke har han så de räcker...

Vad köper ni?
    mange ska få kalsonger och en väckarklocka. sen ska jag köpa en snygg halsduk och mössa till honom. han älskar att fiska så ett presentkort på fiskeofiskar blir det nog med. och ev en ny pyjamas..

vi skulle inte heller köpa nått til varandra Drömmer
  • Buttelina
    molnen skrev 2010-12-19 21:07:24 följande:
    Finns molos sängkläder med katter kvar någonstans ?
    såg dom innan på verashus.se till 20%
  • Buttelina

jag fick orderbekr från småvi att min beställning fanns..

så nu har jag köpt 2 kik kid frotteshorts,2 kepsar och 2 jackor för 510kr. eg skulle det kostat 1960kr Förvånad. galet, får nästan dåligt samvete :-/

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17