Inlägg från: Kristyr |Visa alla inlägg
  • Kristyr

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Duntoffla skrev 2011-02-25 11:42:27 följande:
    Jo visst men Noel bara skakade på huvudet när jag visade bilden på tröjan. Inte poppis alls!

okey, dit har vi inte kommit än...

han vill dock gärna ha kläder med star stjärna på dvs NS kläder/tröjor och mössor och sedan sedan rockefella stuprör. dem väljer han om han får välja mellan dem och ett par NS Mer än så är det inte.. jag har mest (ALL) makt än så länge över kläderna..

• Kristyr
    Zvartaliljan skrev 2011-02-25 13:37:34 följande:
    ja det är frågan det Använde knappt varken pärlplattor eller daisys...på våren blir det kavats skinnkängor och på sommaren deras skinnballerina....dessa blir ju i så fall bara till fint korta stunder, inga vardagsskor direkt tycker jag inte. Även om jag själv kan bo i converse förstås
    näe här är det viking gore tex som kommer användas ganska länge sedan några andra skor (som jag inte vet än, men som tå ute lek) sedan blir det nog kavatsandaler eller keensandaler....
    ähhh finskor sånt hoppar vi..
    Kanske gympadojor kan vara finskor
  • Kristyr
    Duntoffla skrev 2011-02-25 16:14:37 följande:
    Kristyr- kom du iväg idag?
    nix. funkar inte med två barn och vagn gissar jag.. får ta en sväng dit i morgon (om jag orkar....)
  • Kristyr

dunis> fick fyndoverallen idag.. Det var ju fri frakt som dessutom var rek.

förövrigt sista gånger jag hämtade paket där, byter utlämningsställe på måndag...

• Kristyr
    Duntoffla skrev 2011-02-25 16:28:04 följande:
    Kristyr skrev 2011-02-25 16:22:10 följande:
    nix. funkar inte med två barn och vagn gissar jag.. får ta en sväng dit i morgon (om jag orkar....)
    Nej fy farao, ingen hit!

få ta det när maken kan ha barnen.. men det ligger väl bara en udda vante kvar i morgon
  • Kristyr
    Duntoffla skrev 2011-02-25 16:45:41 följande:
    Var den fin?

Vad? Flyttar du?

ser exakt lika dan ut som sonens gröna vinteroverall inte är det mkt skillnad..

Näe jag flyttar inte. Sunk-vivo får inte vara ombud längre för posten utan det blir konsum i centrum. Bättre för mig då kan jag posta T paket kl 7 morgonen när jag ska pendeln till jobbet Drömmer
  • Kristyr
    Buttelina skrev 2011-02-25 16:51:05 följande:
    hehe kollade nyss igenom min "bebis som kanske kommer inom 4 år låda" och guud så mycket fint bebis har visst redan 16 suits, 6 bodysar, 4 filtar 3 par byxor, 5 hjälmisar osv Drömmer

men åh så fina dom små suitsen är <3 massa gamla godbitar med som är helt nya

knasbolla!
  • Kristyr
    h80 skrev 2011-02-25 19:30:53 följande:
    Fick hem lillans colibriklänning idag, såååå fin. Men jag funderar på om den blir för stor till sommaren. Jag tog storlek 80 o hon är 70cm nu. Vilken storlek har ni andra tagit? (vi är väl några stycken med tjejer i ungefär samma storlek)
    jag har en 80a
  • Kristyr
    Busbellan skrev 2011-02-26 21:43:05 följande:
    Jag har med kört dem med rött, men nu är ju tyvärr de vita snörena lite rosa.
    I de nya byxorna har de i alla fall gjort snörena i samma färg som byxorna
    det är mudden som färgar och inte den den andra tvätten.. mina snören är rosa/röda av mudden. den delen som var inne mudden vid tvätt är färgad...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17