Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Busbellan skrev 2010-04-21 22:35:22 följande:
    tack Ja, lite smått irriterande är hon, det är såna personer som gör mig så anti alla kostråd som finns, mani kan man kalla det.Sak nog gå in och skriva att mina barn får godis mitt i veckan då och då, Ella lever på välling, August äter inget kött utan bara pasta/ris och dricker chokladmjölk osv .-DMen det är ju lätt att säga att man ska lägga om kosten på barn med autism när man inte har nån koll på att de inte precis stoppar i sig vad som helst utan ganska ensidigt
    haha ja det är så löjligt det hon håller på med. hon har dessutom en duktig dotter som vet vad hon vill äta och inte är det ris inte, och att hennes dotter bara slickar av smöret och äter pålägget på mackan, VILKEN unge gör inte det när dom är små PINSAMT
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    Busbellan skrev 2010-04-21 22:44:34 följande:
    ja, precis det gör både Ella och August här fortfarande Men hon kan ju försöka tala om det för förskolan eller skolan sen att hennes dotter minsann bara behöver äta den del av maten som är fattig på kolhydrater, det går säkert hem.Servera barnet hur många köttbullar som helst bara, inte behöver hennes unge äta pasta också för det skulle säkert fungera om alla gjorde så
    jaa eller hur hon är ju dö logisk. det märks att hon inte äter tillräckligt med kolhydrater.. hennes hjärna får dåligt med näring
  • Buttelina
    Greksmurfen skrev 2010-04-21 22:49:55 följande:
    busbelan härigt att du dragit dej in i dissutionen hahahaha.... så kul å läsa när folk dividerar=Pallra helst när det e totalt ute å cyklar som denna verkar a vara =p.. ypu go girl =P.. hihOJ maxen slickar ju med ac smöret KORS  i taket måste var ngt fel då=P
    nä men då tänker ju maxen helt rätt och riktigt. han har funderat ut att brödet är kolhydratrikt och dåligt {#lang_emotions_dreamer}
  • Buttelina
    Zvartaliljan skrev 2010-04-22 13:11:00 följande:
    haha ingen fara om du behöver ringa, men det är ju ganska lätt så inga problem tror jag Kom dock ihåg att slänga i grönsakerna först (förutom majsen) så de blir lite stekta innan du häver i kycklingen. För sen släpper ju kycklingen en massa vatten så då blir grönsakerna mer kokta.
    gums

såg du min inboxning på facebook?
  • Buttelina
    Zvartaliljan skrev 2010-04-22 13:18:02 följande:
    Japp, betalade igår kväll Du borde se dom nu?
    nä det gör jag inte skumt.. men ibland dröjer det till 2-3 tiden
  • Buttelina
    Zvartaliljan skrev 2010-04-22 13:31:24 följande:
    ska dubbelkolla sen så jag godkände, jag är ju lite snurrig HKLÖÖ www.halens.se/Product/048682?sortBy=Default&s...
    jaa gör det jag ringde banken och inget var fel på min sida om man säger så hoppas du varit virrig eller att dom helt enkelt sitter där om en timme
  • Buttelina
    Zvartaliljan skrev 2010-04-22 13:49:51 följande:
    eller inter seb, utan SHB står det ju
    ja skumt..
  • Buttelina
    SmillaMilla skrev 2010-04-22 18:30:48 följande:
    Alltså molos kortarmade tröjor på flicksidan. Äldre kollektion. Har det alltid varit med knapp då? Vill ha t-shirts men gillar inte den stora knappen.
    nä på dalmatinerna tex är det ingen knapp och inte på sländtröjan med grön/vit randiga armar heller
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17