Inlägg från: 1 och 1 är 3 |Visa alla inlägg
  • 1 och 1 är 3

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Jag behöver oxå ett par termosar.... Svarta, 92or tror jag de får bli, lite tråkigt till svart jacka men sen får hon en hoooosa NS jacka oxå

080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    Duntoffla skrev 2010-08-16 11:54:13 följande:
    Ja, Lea verkar tycka att sjalen är himla mysig. Vi får se. Annars får jag smöra för någon annan som ska åka. Fast jag vill ju helst komma iväg. Så roligt att få botanisera själv.

Nu ska jag hoppa in i duschen och fixa lite.

CU
    Jag åkte ju på min första salg med T... de gick JÄTTE bra!!! Ångrar inte en sekund att jag åkte! Hade henne i bärsele, hon fick mat innan vi gick in och sen gick jag ut en gång under tiden för blöjbyte och mat.
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3

Ikväll står garderobsrensning på schemat här!

Nova star på ingång och Me&i visning i morgon.... jag lär bli fattig!

Sen har Ronya dealat med sin man att hon ska åka på TVÅ salger så de kanske jag oxå behöver göra.....Förvånad

080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    Busbellan skrev 2010-08-17 18:28:38 följande:
    Vad ska du från NS förresten?
    Gjorde en "liten" beställning idag
    En vinterjacka, svarta army och harem.. till att börja med iaf
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    Busbellan skrev 2010-08-17 18:55:05 följande:
    Så det blev jackan, bra val!

Här blev det med svarta army och harem till de två minsta
    Ja, de blir den jackan, ska bara ha tag på termobyxor oxå... och så en småfolksoverall istället för den lila, den är på tok för stor...
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3

En liten fråga... OM det regnar nu när det är såhär varmt... VAD har ni på era ungar då?

Galonisar? Pops skalbyxor?

Vad är ok och vad blir FÖR varmt?

080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    Smultronhjärta skrev 2010-08-17 19:13:14 följande:
    Max väljer själv skalkläderna så jag antar att det inte är för varmt Idat ratar han varje gång..
    TACK! Då ryker nog vårt sätt idaT nu när vi fått tag i suveräna skalbralls
    Busbellan skrev 2010-08-17 19:13:29 följande:
    Jag brukar köra skalbyxor utan nåt under
    Det är ju som du säger ganska varmt, men blött då och då.
    Ella får ibland gå utan nåt över och bli böt istället, hon bryr sig inte så mycket. Men August som måste byta kläder så fort han blir lite fuktig får alltid ha nåt vattentätt när det är blött
    Toppen! Tänkte mest på dagis, här hemma får hon gå ut iaf och så byter vi när hon kommer in, men de funkar ju inte där...
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    Busbellan skrev 2010-08-17 19:24:05 följande:
    På dagis hade jag kört med skalbyxorna.
    Men om hon är varm av sig så hade jag bett personalen ta av byxorna och låta henne bara ha skalbyxorna.
    Min systers ena barn var jättevarm av sig och led av att ha dubbla kläder så med henne gjorde de så även på dagis
    De har jag inte ens tänkt på! Ska jag be dom göra!
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    Stormis skrev 2010-08-17 20:39:26 följande:
    Jag googlade med utan att finna nåt, men utgick från >Ellos egna tabell coh om inte den stämmer så får de stå för returportot helt enkelt . Eftersom jag åker snart så kostade jag på mig expressleversns (Smultron - hör och häpna!) så jag får dem nog imorgon och kan du iaf rapportera innermått på stl 24 .
    OJ OJ OJ!!! Slagit huvudet ser jag!
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    Smultronhjärta skrev 2010-08-17 21:40:13 följande:
    De flesta på T är normala i storlek..nästan så att jag tycker att man vågar gå upp en storlek på de senare modellerna pga ärmlängden
    Så tänkte ju jag och köpte 98 till T... Från axel å ner 89 cm å ungen e bara 85, hon växte int eriktigt enligt sin kurva
    080826 - Puma Teolin
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17