Inlägg från: Ocikatten |Visa alla inlägg
  • Ocikatten

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

RååSa BuBBlan skrev 2010-05-20 08:50:40 följande:
    Vi rensade Bellas garderob igår så den ska fyllas på rejält Sen behöver jag lite större kläder
    Vi var på Lindex igår, de hade väldigt mycket fint nu tyckte jag! O vilka priser!! 50 kr för flera olika shorts o t-shirtar! *me like* Och sen 25% rabatt på det...

Smultronhjärta: Åh vad söt pärlplattesuiten är på lilla Lova! Man blir så nostalgisk av den på nåt sätt. {#lang_emotions_laughing}
  • Ocikatten

Ängeln: Skrattade lite när jag såg ditt Lindex-inköp, precis samma som jag köpt till mina grabbar!! Förutom bodyn då alltså...

• Ocikatten
    Fantastiska Skatt skrev 2010-05-21 15:47:34 följande:
    Himla fina är dom!!
    Och vilket pris!!! {#lang_emotions_laughing}
  • Ocikatten
    Fantastiska Skatt skrev 2010-05-21 16:00:59 följande:
    Hitta på nätet. Japp, superpris och perfekt för chokladglassätande barn *snart ska även jag lära mig skriva allt i ett meddelande så jag slipper spamma så *
    *ha ha* Det är lugn, ibland skriver jag först o tänker sen...
  • Ocikatten
    Flock skrev 2010-05-24 21:14:23 följande:
    Någon som har molos långärmade tröjor i stl 104 o 110 som skulle vilja mäta eller ta ett kort hur mycket som skiljer i stl.. Sitter här o planerar inför onsdagen vilka stl man först ska rusa till
    Jag har 104 och 110, valde att gå upp i storlek till min grabb som är ca 102 cm och väger ca 18 kg. Det skiljer nästan inget alls på bredden, de är 3 cm längre och ärmarna är 2 cm längre - ungefär!

Hoppas att det kan vara till nån hjälp!
    Rensa inte 110 helt tills jag kommer på lördag... {#lang_emotions_tongue_out}
  • Ocikatten
    THEA och Grodan skrev 2010-05-28 23:53:38 följande:
    Nu måste jag sova skall ju upp kl halv 6
    Är du uppe nu då??!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17