Inlägg från: ChokladMoshin |Visa alla inlägg
  • ChokladMoshin

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

RååSa BuBBlan skrev 2010-06-24 18:30:16 följande:
    He he

Å va nice med en BM i släkten *avis*
    På julafton är jag tjockare än jultomten...
    Ja, synd att hon bor så långt bort bara.
    Har i och för sig en faster här som är BM också och hon har faktiskt haft sitt skift då jag fött mina 3 andra, så hon har sett alla barnen först i famlijen
    När ska du ha?
    Ska tydligen ha barn i November......
  • ChokladMoshin
    RååSa BuBBlan skrev 2010-06-24 18:35:29 följande:
    Jag känner ingen BM

Va häftigt att hon varit med med de tidigare

Jag ska ha i början av Januari, hoppas jag slipper övertid denna gång, gick 13 dagar över med Bubblis, va sååååå less alltså!
    Usch, vad jobbigt med övertid.
    Gick 1v. över med första, 2 v. för tidigt med andra och 3:e kom på utsatt datum
    Denna spelar inte inte så stor roll eftersom det ändå blir en rekord kort graviditet.
  • ChokladMoshin
    RååSa BuBBlan skrev 2010-06-24 18:45:23 följande:
    ha ha ha snacka om shysst!! Bara en halv graviditet skulle jag vilja ha
    Ja, både och, hade ju varit trevligt att hinna vänja sig vad tanken att man ens är gravid innan RUL.....men visst är det helt ok för mig med en ½ graviditet.
    Hoppas dom inte ändra Bf vid RUL föööör mycket.
  • ChokladMoshin
    RååSa BuBBlan skrev 2010-06-24 18:51:15 följande:
    Jo iofs, man hamnar väl i lite chock, men samtidigt så är en graviditet såååå lång och seg. När har du RUL?
    Jo, i och för sig, de 15 första veckorna känns ju som åååår.
    Har RUL tors. nästa vecka. Du då?
  • ChokladMoshin
    RååSa BuBBlan skrev 2010-06-24 19:05:24 följande:
    Jag avskyr de första månaderna, oro, och bara illamående,dåligt humör och sjuk trötthet *blää*

Har inte bokat tid för RUL än men det är väl nån månad dit tror jag
    JA, jag har ju mått ovanligt illa och varit sjukt trött, men trodde det var för min operation ju
    Ok, ja vi får ju kallelse automatiskt här. Och jag fick väl extra snabbt så dom kan se mer exakt när BF är.

Jag var ju sugen på en Emmaljunga Ozone innan men tyckte lillan var för stor för ny vagn, så nu blir det ju toppen ju
  • ChokladMoshin
    RååSa BuBBlan skrev 2010-06-24 19:10:34 följande:
    Ja nu fick du läga för ny kärra Jag vet faktiskt inte vad vi ska ha, gubben tycker ju en Bugga igen, men vi får se va vi rullar runt med
    Ja, vagnar är ju alltid kul Men jag måste nog gå och klämma lite live innan jag bestämmer mig.
    Ja, jag har ju aldrig gillat buggan och sen om ni bor på landet nu så förstår jag du velar, men det blir nog bra
  • ChokladMoshin
    Saraia skrev 2010-06-24 19:16:47 följande:
    emmaljunga ozone e jag oxå sugen på! hoppas d kommer ngra fina färger 2011,tänkte köpa den som sittvagn då vi har en brio kombi som jag tänkte ha i vinter m bra hjul om det är snö! Vill ha en lila vagn!!! Gjorde RUL för 2v sedan men här säger de inget om könet så 19 juli ska jag ta reda på det privat!
    Jag sålde ju liggdelen till min vagn så jag har ingen, så jag måste köpa nytt
    Vill också ha lila vagn. Men det brukar sluta med att jag köper grå eller svart i all fall. Tycker det blir så mycket färger, med kläder, filtar, leksaker etc att vagnen mer ser ut som en julgran till slut
    När hade du Bf, glömt Skäms
  • ChokladMoshin
    Saraia skrev 2010-06-24 19:33:07 följande:
    6 november - o du vet inte ännu??? fantastigt att du kunnat gå en halv grav utan att veta - för det är väl ert 4e barn eller?? men det är ju nu man kan njuta så söknt att slippa de första veckorna!!

Vill köpa rådjurs heldress men den passar ju inte t en kille..... får vänta o se vad det blir! Stor tjejerna måste nog få rådjurs tröja el klänning!!!
    Fick preliminärt 19/11, men UL apparaten på Mvc är inte så exakt så vi får se om det blir tidigare eller senare på RUL nästa v.
    Jäpp, barn 4. Har nog inte märkt ngt för jag opererades den 20/4 och har kopplat ihop allt illamående och trötthet med min operation, sen när man skyddar sig så tror man ju att det inte kan bli bebis, HAHAHA vad lurad jag blev.
    Har faktiskt köpt en Bambi suit, får bli pyjamas om det blir en pojk
  • ChokladMoshin
    Saraia skrev 2010-06-24 19:40:23 följande:
    häftigt alltså!!! har själv alltid velat ha 4 kids men tre räcker nog för mannen! vi får se!

ja  kan nog kanske bli en bambisuit här oxå även om det blir en pojk - den e ju sååå fin!
    Haha, vi sa också att 3 räcker
    Ja, Bambi är finaste på lääääänge.
    Näe, nu ska jag gå och äta vattenmelon
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17