Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Busbellan skrev 2010-07-26 09:30:53 följande:
    Ja, nån sa visst att katvig kanske skulle komma vecka 30, och det är det ju nu

Dags för dig att shoppa lite nu då Jag har faktiskt inte köpt jättemycket från nya Molo, 5 plagg bara
    Måste nog rensa garderoberna innan så jag har lite pengar att shoppa för. Det hänger en hel del oanvänt där inne. Mycket från salgen. Bebis klarar sig säkert ett tag Från nya Molo har det blivit 2 (egentligen 3 plagg men ett är "gamla" regnbågsbyssorna)

Vilka har du köpt?
  • Duntoffla
    Busbellan skrev 2010-07-26 09:38:12 följande:
    Har köpt tröjan med flygplan och björnar till August
    Sen har Ella fått regnbågsbyxor med mudd, penseerklänning, dockhustunika och dockhusleggings
    Fint
  • Duntoffla
    Greksmurfen skrev 2010-07-26 13:08:11 följande:
    ja ok... ja om du vill=).. fanns det  tjocka mattor?!? för bilstol?....

tack tack=). ja hon e så liten å bedårande den lilla skrutten =)... en liten Melina blir det=) hon kom ju redan på måndag så hon ville inte invänta igngsättning på tis =P.... busig liten donna ;)....
    Stort grattis till lillan!
  • Duntoffla
    Greksmurfen skrev 2010-07-26 16:45:48 följande:
    {#emotions_dlg.flower}tack{#emotions_dlg.flower} tänk hon e redan 1 v gammal om exak 12 min =P

vägde idag 2708g... amningen funkar yeeeeeeha....=) funkade aldrig med maxen så det är skoj att det kan skilja så mkt=)
    Skönt! Jag hade grädde i tuttarna sist Får se hur det blir nu.
  • Duntoffla
    Greksmurfen skrev 2010-07-26 20:06:25 följande:
    tack=).. jo jag såg det inväntar lite svar från liljan där=P hon hade ju till mateo å han var ju med en liten parvel så tänkte höra med henne vad hon tror=)... har den under uppkik=P
    Duntoffla skrev 2010-07-26 18:58:00 följande:
    Skönt! Jag hade grädde i tuttarna sist Får se hur det blir nu.
    HAHAHA... blev en knubbig enna då ;)..... här har precis autombomben smällt i blöjan... lr det låter ju så hahahahahaha....... sen nr man kollar så e det en stackars liten bromsrand =P.....
    går åt x-antal blöjor..=)...
    du har inga känningar att bebben vill komma snart?? ;)
    Mysigt Kräks Förvärkar har jag men det kan ju dröja ändå.

Vad är det för Plastisockrea?
  • Duntoffla
    Greksmurfen skrev 2010-07-26 21:25:03 följande:
    de har total utförsäljning den 4-5 i malmö... typ 50kr plagget oavsett plagg=P....
    shoppoholic som man e kan man ju inte motstå=P

ja dem där förvärkarna kan man bli tokig på komma å luras så =P....du får skriva vräkningsbrev till den lill...
    Haha, nej såna priser är det svårt att motstå.

Ja, jag får skriva ett brev och vräka Hoppas vräkningen sker inom en snar framtid.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17