Inlägg från: lillronya
|
-
-
Stargirl skrev 2010-11-04 10:32:08 följande:Det var länge sen jag hängde här, men samma ansikten fortfarande. Kul, ska börja hänga här igen tror jag bestämt!Hej hej!
Ja det tycker jag du gör rätt i.

-
Hur stora är barnen när de är för stora för molo då, enligt dej?Stargirl skrev 2010-11-04 15:10:19 följande:Nej, inte själva lurvet, men designen är ju lite väl barnanpassad. Om du läser mig blogg och tittar på bilder så har jag mer än ofta färgglada kläder, sällan svart och grått som de flesta andra. Alltid mycket färg /nästan/
Jag har gärna mjuka och bekväma kläder men skulle inte i mitt liv sätta på mig en Molo lurv.
Molo är barnanpassat i sina print och modeller anser jag, det finns gott om kläder för vuxna med glada färger om det är vad man är ute efter. Jag älskar Molo men tycker inte att de är snygga på vuxna ELLER på stora barn heller för den delen.
De flesta vuxna handlar på de stora kedjorna och lägger inte tid på att varken hitta fina kläder till sina barn eller till sig själva. Därför blir folk förvånade och säger OJ var har du hittat den där. De stora kedjorna säljer mest svart och grått till vuxna, lite plommonlila på sin höjd.
Barn är ju barn ganska länge och då är det ju bra att modellerna och printen är anpassade efter det. -
Mäh! Drog alla nu?
-
Ja det gör det ju.Busbellan skrev 2010-11-04 15:56:26 följande:Jag tycker Molo funkar länge
Nora vill inte ha alla print längre, men ganska många går bra.
Lurvarna älskar hon!
Det gör de flesta danska märkena tycker jag.
Michaela föredrar hummel, Alicia gillar de mesta danska och ja det gör resten av flocken också.
-
Å vad synd att ni inte kan komma!H I L L A skrev 2010-11-04 15:57:04 följande:Lillronya -- Hade varit såå kul att komma och leka i morgon, men får tyvärr ta det en annan gång. Bilen är fylld med ett helt företag och maken har inte möjlighet att lasta ur och i "företaget" då han ska i väg och jobba tidigt på lördagen.
Suck, nu längtar jag efter miiiin bil !!! Skulle varit här nu men är tydligen försenad i fabriken
Men ni är välkomna en annan gång.
Bra!LJ2 skrev 2010-11-04 15:57:59 följande:jag e här
Utflykt hit imorgon?Klart man kan fixa många saker på en gång!Busbellan skrev 2010-11-04 15:58:27 följande:Jag är här
Försöker bara ha lite koll på A i badkaret och E i soffan så hon inte somnar
Men man är ju tjej, några saker fixar jag samtidigt
Busbellan kommer vi 9.30.Ocikatten skrev 2010-11-04 15:58:22 följande:Vilken tid i morgon lillronya??
Marcus åkte gärna och hälsade på morfar men ingen liin, men jag kan nog övertala honom. Anjelins namn var nog det enda som fastnade.
Ni får komma när ni vill.
-
Du ÄR så himla fin idet! Annars också såklart.Flock skrev 2010-11-04 16:08:39 följande:Jag känner mig så fin i min lurv och småfolkskläder men det är tur att smaken är som baken
Vill ni också komma på lekdejt imorgon? -
Visst ja!LJ2 skrev 2010-11-04 16:11:00 följande:jag e ju sjuk =( så hoppar de tyvärr..
hemma igår o idag från jobb med halsont, förkyld, huvudvärk, feber igår iaf idag vet jag inte.. o konstig i hela kroppen..
så tyvärr =(
Hoppas du blir frisk snart iaf! -
Nu måste jag köra på innebandyträning.
Ni som kommer imorgon.
Vad sägs om att alla tar med sej korv och bröd eller nåt?
Blir så knsigt om man bara ska fika. Får inte i mina småttar någon middag då.
Tillbehör och dricka står jag för.
Står gärna för det andra med om jag vet hur m¨nga som kommer...
OM det kommer molomejl nu inom ett par timmar får ni gärna smsa mej.
-
Flock skrev 2010-11-04 16:16:47 följande:
Men det är så roligt med allas olika synpunkter även om man själv börjar fundera på om man ser ut som en förvuxen bebis när man går runt
Vet inte om vi orkar stressa iväg i morgon,. Beror lite på om Godis går upp 04.40 eller kl 8..Vilka kommer o när var det i morgon??
Bubellan och ocikatten är de som jag säkert vet.
Ni gör som ni könnder är bäst.
Nu måste jag köra.