Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Blääää nu äär Anton magsjuk. Stackarn. Inte lätt att vara 7 år med kräksjuka och diare. Han tror ju att han på riktigt kommer att dö, att det är sönder inne i han.

• SmillaMilla
    Kristyr skrev 2011-02-10 11:19:45 följande:
    Smilla> Fina svea i den fina tröjan. Har en sån grön klänning. Men tröjan i turkost var ju underbar!

Butte> Åhhh superfin syskonmatch med pippisarna! Så lyckad!
    Buttelina skrev 2011-02-10 11:32:06 följande:
    Hjärta är nykär i pippisarna
    Tack

Butte: jag håller med kristyr, matchningen var helt underbar!
  • SmillaMilla
    Duntoffla skrev 2011-02-10 10:51:16 följande:
    God morgon!

Eller ja förmiddag då

Idag hoppas jag på lite fin post från Tradera. Fick häromsdagen Corvette tishan till Noel och den föll i god jord. Inte som safari...

Råkade visst shoppa lite igår

www.petitpure.se/rea-barnklader/rea-bodys-ros...

www.petitpure.se/rea-barnklader/rea-bodysuit-...

och sen en mössa i samma färg (måste ha tagit den sista då bilden inte längre finns)

Finns en del mer som jag vill ha där men måste hejda mig. Det roliga är att företaget visar sig ligga nästan där sambon jobbar. Här ute hos oss på Vischan (ännu längre ut tom) 

Det börjar snart bli dags att börja spara lite Traderapengar så man har lite till salgen i vår. Antar att det kommer blir lite dyrare nu med fler slags plagg och plagg till 2 barn 

Åhhhh vilken underbar shopping!!! Det gul/rosa är verkligen fint! Nu måste du ha en colibri klänning att matcha suiten med!
  • SmillaMilla
    Mamma till Simon skrev 2011-02-10 18:06:09 följande:
    eller så köper du till ella, molly och svea och så delar vi, eftersom det var tag 3 betala för 2 menar jag
    ja men precis
  • SmillaMilla

Duntoffla: Hääärlig shopping! Och vilken bild på syskonen. Lillasyster ser inte så road ut över att storebror rör hennes gåstol

• SmillaMilla
    Pepper79 skrev 2011-02-10 21:02:07 följande:
    Lite Ot så här, men nu har Aline varit utan blöja på dan i en vecka och nu börjar det bli svårt att få på henne det på natten. tror kanske inte hon är redo för det....

När slutade era barn med blöja på natten och hur länge hade de varit utan på dagen?

men jag kanske underskattar henne för igår var det första dagen på dagis utan blöja och när jag hämtade henne hade hon fortfarande samma byxor.
    Alltså här var det dagis som började potträna Svea. Och helt plötsligt vägrade hon ha blöja även på natten. Det var bara att gilla läget. Visst några missar blev det men inte alls så farligt.
  • SmillaMilla

God morgon!

Alltså 1500 kr för en klänning till mig. Visst är det inte för mycket

JAG vill ha en odd molly klänning! Fyller ju 30 år snart o kan ju köpa den till mig själv Eller hur?

• SmillaMilla
    Busbellan skrev 2011-02-11 07:10:04 följande:
    Självklart kan du köpa den
    Lägg pengarna på dig själv för en gångs skull, tänk vad snabbt du hade kunnat bränna de pengarna på barnkläder
    ja det är ju sant. Och nu har jag inte hadlat på väldigt länge.
    Juni flickan skrev 2011-02-11 07:15:57 följande:
    Min personliga gräns går vid 999 :D
    Men om du känner att du har råd och gärna vill ha den så kör på!
    Ja min gräns brukar ju ligga på 500 kr till mig själv Så det här är ju extremt.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17