• h80

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

shoppingsugen..........
    är det ingen rea eller erbjudande nånstans?

• h80
    LJ2 skrev 2010-05-31 12:32:39 följande:
    kollat lite nu va som får åka o inte.. hade långärmad älgknappklänning i 92, skiljde inte så mycket till 98, o 92 e stor än på henne, så 98 får åka.. o knapparna i knickers, 74, o lite linnen i 98 o 104 visst.. e fb bättre eller t ? tänker att t når ut till fler? men att på fb kostar de inget o sälja?
    börja med fb o skriv vad du vill ha, får du inte det så ta t (så gör jag)
  • h80

om det är nån som ska på OTT o känner för att handla lite till mig, inboxa gärna{#lang_emotions_smile}     betalar i förskott såklart

• h80
    jacao skrev 2010-05-31 14:51:23 följande:
    Du som varit där förut kanske vet om man kan betala med kort eller om det bara är kontantbetalning ?
    kontant
  • h80
    ängeln83 skrev 2010-05-31 16:36:47 följande:
    Pannkakor är alltid gott, och smidigt Packa Tradera paket är mindre kul, jag var nyss framme med en rejäl laddning, tror jag fyllde halva lådan , och tanten bakom mej suckade när jag stoppade i paket efter paket
    jag packade också paket idag, la dom i två papperskassar o bad mannen gå o posta {#lang_emotions_smile}
  • h80
    Smileycat skrev 2010-05-31 22:33:57 följande:
    Gaah, vad mkt ni skrivit idag tjejer, det märks att folk är tillbax från salgen svårare o läsa i kapp ju..Jag ska till OTT imorrn, men nu får man visst vänta ännu längre då de öppnar mkt senare! Hoppas på fiiiina saker, men svårt o veta hur mkt man ska ta ut bara!Får kanske göra som sist, plocka ihop allt jag tycker är fint, gå till kassan med det och sen gå och ta ut lite mer krångel men mkt smidigare åhh längtar!
    du vill inte handla till mig med {#lang_emotions_smile}
  • h80
    Smileycat skrev 2010-05-31 22:44:31 följande:
    inboxa Hahaa, då har jag tre jag ska kolla åt, slutar nog med att jag glömmer mig själv.. hahaa.. nej men det är ju ofta rätt lika storlekar, sen har jag syrran med mig som oxå kan hjälpa och kolla
    gjort :)
  • h80
    ängeln83 skrev 2010-06-01 09:33:30 följande:
    Hur många par skor behöver en egentligen en 8 månaders? Köpte just dom här söta till Meja:www.tradera.com/HELT-NYA-Vit-mjuk-babysko-sko...(inte min)Nån som har tips på sandaler till Liam? Några som inte ger skoskav.
    åh, de är underbara
  • h80

visst var det nån mer som hade smileycat som shoppingbud på OTT idag?

• h80
    LJ2 skrev 2010-06-01 18:47:30 följande:
    jag
    har du hört nått? sååå nyfiken ju
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17