Inlägg från: Ocikatten |Visa alla inlägg
  • Ocikatten

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Lalalong: Klänningen blev ju superfin! Satt den andra oxå bra?

• Ocikatten
    LJ2 skrev 2010-05-30 14:29:17 följande:
    sånt man VET att de inte kommer bli användt, oavsett märke.. det e verkligen inte lönt o spara??? *måste få plats med de nya kläderna *
    Nope!
  • Ocikatten
    lillronya skrev 2010-05-30 18:46:32 följande:
    Hej i tråden!Hur har ni det?Fy vad jag saknar att hänga här när jag inte gör det. Abstinens... Har haft min syster på besök. Vi kollar alltid på eurivison ihop. Idag har vi firat Michaela och Emilio som fyller år nu i veckan.E har fått tårta för första gången och han blev helt lycklig. Egentligen var det som en minitårta bara för honom som konditorn hade gjort. Helt mjölk och bärfri. Den synen var värd hur mycket som helst!När vi tidiagre frågade honom vad han ville ha när han fyllde år så önskade han sej en tårta.
    Ha, ha, abstinens... Kan tänka mig det!
    Trevlig tradition ni har du o syrran!
    Åh, en egen tårta! Härligt! {#lang_emotions_sunny}
  • Ocikatten
    SmillaMilla skrev 2010-05-30 20:02:30 följande:
    God kväll!FIIIIIN shoppin i bt!!!!!
    Glömt säga - FINT hårband!!
  • Ocikatten
    AochJsMamma skrev 2010-05-30 22:08:08 följande:
    Kikar in snabbt o tackar FIIIINASTE BÄSTASTE tjejerna som fixade tillbaks min Molo kasse idag!!! Som jag jublade när ni ringde!!!! Frida (som kläderna var åt) blev mega glad, o en enorm börda lättade från mina axlar!!! Så tack Olivers mamma, Smultron och MOLO MANNEN!!!!!!!!!!!       
    Underbart ju!!!!
  • Ocikatten
    Busbellan skrev 2010-06-01 18:17:46 följande:
    Alltså hur kan en butik skriva att de har 2-3 dagars leveranstid när man efter 1 vecka och 2 dagar efter beställning mailar och undrar var paketet är och får till svar att det kan ta lite tid eftersom de skickar med b-post
    och hur kan man ta över 40 kr i porto när man skickar med b-post!
    Mamma till Nora, August och Ella
    *grrrr*
  • Ocikatten
    RååSa BuBBlan skrev 2010-06-04 07:25:10 följande:
    ja det hoppas jag åxå!! fy va orolig jag är..
    På julafton är jag tjockare än jultomten...
    Håller alla tummar och tår för dig att allt är bra!! *kram*
  • Ocikatten
    Smultronhjärta skrev 2010-06-06 20:49:22 följande:
    Mycket möjligt De två tillsammans är som i en egen liten rosa bubblaHjärta När vi var uppe nu så fick Max en digitalkamera i present så nu måste jag börja tänka mig för eftersom jag insåg när jag tittade igenom kamerans bilder att både min ena skinka och bröst har fastnat på bild när han skulle gå på toa med sin kamera samtidigt som jag duschade
    *as-garv* Ja, Marcus har oxå en digitalkamera som klickas med i tid o otid, gäller som sagt att kolla innehållet då och då för senast visade han upp alla sina bilder för svärfar...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17